van harte gefeliciteerd! maak er mooie dag van, ze zeggen dat het zonnetje vanmiddag komt dus lekker in de zon. groetjes susanne
tnx allemaal @fem: hier heerste een algehele verjaarsontkenning omdat we er gewoon geen tijd en ruimte ehbben om iets te vieren. maar eh.. zekere mensen weigeren om mij mijn chaggie anti-verjaarsgevoel te laten gaan ook op werk heb ik het hard verzwegen en zelfs even ontkent.. maar kennelijk ging er net mailtje rond dat ik jarig ben want diverse mensen kwamen net nav een mailtje mij feliciteren.
hehe tnx alemaal enneh.. je was niet te laat hoor batchy enkel niet meer gelezen savonds had met job in de stad afgesproken alwaar hij me zou oppikken zodat we nog wat in het nieuwe huis konden doen. echter eh.. ik bleek niet met de auto opgepikt te worden maar lopende want we moesten eerst koffie op terras en kadootje en daarna moest ik zeggen waar we gingen eten al met al dus lekker op het terras gegeten drankje erbij.. erg lekker eten en te veel zon (job had einde van de avond klein zonnesteekje... maar buiten een fikse hoofdpijn is dat inmiddels gelukkig weer redelijk over) dus toen was ik ineens toch nog heel erg jarig