Hoi allemaal, op 23-06-2010 had ik een positieve zwangerschapstest. geen knaltest,maar wel duidelijk positief. Verders nog geen symptonen van het zwanger zijn, alleen af en toe een wat raar gevoel in mijn buik. Nu twee dagen later heb ik nog een test gedaan en deze is ineens een stuk lichter. Ik ben zo bang dat dit een slecht teken is en het dus toch fout gaat. In januari heb ik ook al een miskraam gehad en toen werden de testen ook lichter. Wie o wie herkent dit en wat denken jullie?? Ik ga vandaag op vakantie,maar de zin is nu wel ff weg!!! groetjes Sannie
meid, ik weet t niet. bij mij werd het ook een missed abortion toen de testen lichter werden, maar bij andere dames ging het wel goed. Kun je niet even laten prikken op hcg, of langs een verloskundige, dat je vandaag op vakantie gaat? alhoewel, ze doen denk ik dan weer weinig met een lichter wordende test. Jak joh. Ik snap hoe je je voelt. Ik zal heeeeeeeeeeel hard duimen voor je!! Misschien heeft iemand anders nog een wijze raad?
toen bij mij de test ineens lichter werd ging het helaas ook fout maar hsg kan pieken en dalen hebben.. dus het wilt niet altijd wat zeggen
Eigelijk moet je niet vaker testen.. Heb je de 2e test op ongeveer hetzelfde tijdstip gedaan? Niet meer gedronken ofzo.. Ik zal voor je duimen!
Heb je ook hetzelfde merk gebruikt, want bij mij zat er per merk ook verschil in het lijntje! Vervelend dat je zo op vakantie moet, maar je zou kunnen overwegen om even een urine test bij de huisarts te doen...die geven je in zo'n geval wel meteen de uitslag.
eigenlijk hoort een test duidelijker te worden.... Maar het ligt er ook aan of je dezelfde test hebt gebruikt, alhoewel deze nog duidelijker hoort te zijn want het zijn tenslotte steepjes he, en of je nu ook met ochtendurine hebt getest...dus ja het is geen goed teken helaas maar het ligt ook aan wat dingetjes,...
Hee meid, ik heb heeel veel testen gedaan toen ik zwanger was tot het moment kwam dat er een test was die lichter kleurde. Het werd gewoon een obsessie. Op advies van anderen hier op zp ben ik toen maar gestopt met testen en kreeg langzaamaan vertrouwen in mijn zwangerschap. Mijn zwangerschap is tot nu toe prima verlopen, maak je niet te druk.
Gisteren een kruidvat test gedaan met een mooie duidelijke 2e streep. En een digi, die gaf aan Niet Zwanger. Vandaag weer een kruidvat test gedaan, de streep was minder duidelijk. En een digi, die gaf aan Zwanger! Ondanks dat het streepje dus een stuk lichter was, zat er toch meer HCG in mn urine. Dus het hoeft niets te zeggen meis! Liefs Dreamer
hoi hoi hier weer een bericht van mij. vandaag nogmaals een test er tegen aan gegooid en gelukkig was deze een stuk donkerder. het zegt misschien niks maar t maakt mij weer net wat minder onzeker. als ik terug ben van vakantie toch maar eens de verloskundige bellen voor een eerste afspraak. gr sannie
Ik heb de eerste week elke dag een test gedaan (na 2 jaar negatieve testen kon ik namelijk niet geloven dat er opeens 2 lijntjes stonden en 1 van de 2 er niet afviel ) en de test van de 3de dag was ook opeens lichter (voor mij duidelijk verschil) en heb me de hele dag gek lopen maken. Dacht dat het wel weer fout zijn (in okt vorig jaar vmk gehad). Maar inmiddels ben ik morgen 27 weken zwanger. Het ziekenhuis (zouden gaan beginnen met IUI) zei toen: positief is positief en zolang je nog geen bloed ziet, kramp krijgt oid gewoon van het goede uitgaan! Je kan er toch niets aan veranderen en het kan nog alle kanten op. Ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, maar het kan dus ook gewoon soms lichter uitvallen. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan
Wat vervelend dat je je er zo'n zorgen om maakt. Volgens mij zegt de kleur van de streep niet (altijd) wat over wel of niet zwanger zijn. Ik zou zeggen: nu je weer een donkere streep hebt gehad: laat het hierbij en bel je vk van de vakantie. Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!