hoi allemaal, heb even een vraagje. ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en heb al een aardig buikje. is dit normaal al zo vroeg? bij mijn andere 2 zwangerschappen kwam dit pas veel later. wie kan mij vertellen of dit zo hoort? groetjes miranda
Ja hoor, dat is heel normaal bij een derde zwangerschap. Bij mij zag je het ook al echt met 6 weken. En nu sta ik zowat op ontploffen. Gina
Ik heb het ook al hoor. Bij 5 weken al. Bij mijn 1e zwangerschap ( wat een mk geworden is) had ik het ook. Dus ik denk niet dat je raar bent. Anders ben ik het lekker ook.
Hoi hoi Lol heel normaal hoor dit is mijn 4e kindje en ik heb echt al een buik zie foto http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=1140 En ik ben nog niet eens 5 weken maar krijg mijn eigen broek bijna niet meer dicht. Je lichaam weet gewoon wat hij moet doen nu.
hoi wat ben ik blij dat ik niet de enige ben. mensen vragen mij ook elke keer van,komt die buik van de zwangerschap? weet dan nooit zo goed wat ik moet zeggen en meestal zeg ik dan ook gewoon van,zal wel teveel gegeten hebben. hahahahah. nu kna ik met trots zeggen,dat mijn mooie dikke buik komt,doordat er een mooi klein babytje in groeit. dikke knuffel aan allemaal trotse mama miranda p.s. ramona mooi buikje,zo dik ben ik dus ook al.leuk om te zien dat ik niet de enige ben.
ik heb ookal een aardig buikje op! ik krijg mijn broeken echt niet meer dicht! Dus ben ik om een positiebroek geweest! ZAAAALLIIIGGGG! We gaan wel nog zwijgen tot de 12de week voorbij is! Voor de zekerheid. Groetjes
Ik ben bijna 16 weken zwanger van de eerste en heb bijna geen buikje, vraag me af of dat wel normaal is Maak me waarschijnlijk meer zorgen dan nodig is maar dat komt door een eerdere miskraam met 8 weken. De 8 weken en 10 weken echo was nu goed en heb het hartje ook mogen horen met 12 weken dus verwacht dat alles wel oke is......maar het blijft toch erg spannend ben blij als ik 5 sept weer naar de VK mag. Groetjes
Ik had wel een flinke buik toen, maar dat kwam door mijn darmen. Later, met een week of 12, was hij weer weg. Nu ben ik bijna 24 weken. Tot 20 weken groeide het niet zo hard, daarna is het echt gaan groeien.
bedankt voor je antwoord.. Ik moet geloof ik gewoon ff geduld hebben en dan hoor ik 5 sept wel of alles oke is. ik [-o< van wel. Groetjes