Vrijmarkt koninginnedag ...

Discussion in 'De lounge' started by monkeylove, Apr 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey hey, ik ga op koninginnedag op de vrijmarkt staan, maar hoe laat moet je dan een plekje bemachtigen in de ochtend?
    Mijn vriend had het over 5 uur :$, die tikt niet haha.

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik kom niet uit Amsterdam, maar ik weet dat ze daar dagen van tevoren hun plekje al bezet houden dmv het aftekenen van een stuk stoep met stoepkrijt. Dus 5 uur lijkt me geen gek idee, zelfs eerder wat aan de late kant!

3. monkeylove

Hmz, nou ja, zit niet in Amsterdam maar in Zoetermeer :p
    Damnz 5 uur, hebben die mensen geen leven ofzo whahah, nou ja, dan moet het maar heel vroeg, dan ga ik smiddags wel slapen whahaha ...

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    5 uur pas? Denk dat alle goede plekken dan al weg zijn hoor... althans hier in zaandam wel...

5. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Hier in t park, gaan ze overnachten met zijn allen, maar om 5 uur zijn er ook nog wel wat plekjes hoor

6. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook hoor ( alkmaar.) Begint rond 7 uur de avond ervoor en ze zitten hele nacjt;). Vriendin en ik gaan altijd op dag om een uur of twee als we zijn uitgebrakt nig op een zonnig plekje onze kleren verkopen, dan zijn er vaak alweer plekjes vrij en en het is druk met onze doelgroep haha

7. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

Oct 10, 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Ligt heel erg aan de plaats waar je wil gaan zitten inderdaad, weet wel van een paar jaar terug, dat we voor een beetje normale plek, de middag van tevoren moesten gaan zitten, om 5 uur was er écht geen leeg plekje meer te bekennen... Maar weet uiteraard niet hoe dat zit in Zoetermeer! Even navragen aan mensen die er weleens gezeten hebben!

8. Keiblij

Keiblij Actief lid

Nov 5, 2011
    317
    269
    63
    Jaaaaaaaren geleden ook op de vrijmarkt in zmeer gestaan.. toen was t echt wel noodzakelijk om vroeg (uurtje of 5, half 6) aanwezig te zijn. Dus ik denk dat er niks anders op zit dan vroeg je wekker zetten ;) Het is wel altijd erg gezellig!

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Mijn schoonmoeder was er vorig jaar rond 5 uur en had echt een butt plek...
    Zijn er ook kraampjes beschikbaar? Waar je dus achter kan zitten? Want ik denk dat je dan echt eerder moet zijn.
    In het dorp waar ik opgegroeid ben, hadden we ook altijd rommelmarkt met de jaarlijkse braderie. Als we dan een goede plek wilden moesten we echt vroeg (dus 4 uur daar zijn, soms eerder) en dat was dan een dorp.

10. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Hier in leeuwarden moet je ook al de dag van te voren je plekje innemen, anders zijn alle mooie plekken weg.
    Dus 5 uur zou hier wat aan de late kant zijn.

11. monkeylove

Nou wie weet is markplaats dan nog een optie hahaa

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Jare geleden stond ik er al om 3 uur, maar ik zag dat ze tegenwoordig regels hadden en je niet eerder dan 7 uur mag staan. Maar dit is bij ons in het dorp, nieti n amsterdam hoor.

Share This Page