Welkom thuis en welkom terug!! Heel veel sterkte de komende tijd en doe alles op jou tempo en tijd! Je hebt de eerste stap al gezet en met de juiste hulp nu zal het allemaal beter gaan met je!! Ik wens je alle geluk van de wereld! Liefs
Welkom terug meid! Heel veel sterkte de komende tijd, ik weet zeker dat het je allemaal gaat lukken je bent een sterke vrouw!
Fijn dat je weer thuis bent! Heel veel sterkte en kracht gewenst voor het pad dat je nog zal gaan bewandelen. Hopelijk helpt de therapie die je nu krijgt je daarmee! En uiteraard ook de gesprekken met je psycholoog! Al zal het soms moeilijk zijn, wees trots op jezelf dat je de dingen aan gaat! Liefs!
Ik begon me al af te vragen waar je was...had al een tijd niks meer van je gelezen. Wil je heel veel sterkte wensen meid!
Welkom terug! Fijn dat je er weer bent! Heel veel sterkte met alles, je komt er wel hoor! Je bent een sterke vrouw!
Vroeg me al af of waar je was..wat heftig zeg. Fijn dat je weer thuis bent en sterkte voor de komende tijd!
Welcome back! Het zal niet makkelijk zijn, maar ik hoop dat je je leven weer goed op de rit krijgt, maar daar werk je al aan zo te lezen, sterkte!
Welkom terug en fijn dat je weer thuis bent. Wil je bij deze veel sterkte wensen,en hoop dat je met de juiste begeleiding weer snel beter gaat voelen.