hallo meiden, na me mk in jan zou ik vandaag exact 5 weken zwanger zijn maar vanmorgen toen ik wakker werd was ik nat van onderen dus ik naar de wc en ja hoor bloedverlies tis helderrood van kleur (nog geen stolseltjes) maar ik wel een zwaar gevoel onderin me buik vooral rechts maar nog geen krampen het loopt er niet uit maar als ik naar de wc ben geweest zit het wel op toiletpapier ben dus echt bang dat het weer mis is en voel me zwaar klote enige wat er op dit moment door me heen gaat is waarom?! ben kwaad verdrietig alles tegenlijk pffff was zo blij en nu...... groetjes en liefs joyce
hoi meiden, net de vk gesproken en kan niet meer doen dan afwachten helaas pfffff ik denk dat ik maar even een uurtje in bed ga liggen ff rustig aan doen en afwachten wat er verder gaat gebeuren. groetjes en liefs joyce
bedankt meiden, maar ben bang dat het echt verkeerd gaat heb geen krampen maar wel donkerrood bloed met kleine stolseltjes erin :S jolan78, jij ook heel veel sterkte meis khoop ook dat het stopt maar ben bang van niet op dit moment word het vloeien alleen maar erger en nu donkerrood met kleine stolseltjes :S groetjes en liefs joyce
@noukje zie nu pas dat jij 19 feb een ma hebt gehad sorry meid jij ook heel veel sterkte dikke knuff van mij groetjes en liefs joyce
@ joyce: je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor. Ik hoop zo dat het gewoon goed gaat, maar helaas klinkt je verhaal niet zo.. Vreselijk! Je bent toch nu niet alleen thuis hè?
@noukje ja helaas ben ik wel alleen thuis heb me mannetje wel gesproken maar die kan niet weg helaas ik lig nu languit op de bank met me lappie op schoot heb dus echt totaal geen krampen alleen vloeien heel donkerrood met wat slijm erdoor en zo nu en dan wat stolseltjes dit doet echt zoveel pijn dat was vorige maand ook dan weer de blijdschap van een nieuw wondertje en dan nu weer de pijn ik word heen en weer geslingerd door emotie s........ liefs en groetjes joyce
Ik weet helaas hoe pijnlijk het is om twee keer kort achter elkaar een miskraam te krijgen. Er zijn geen woorden voor. Ik leef met je mee en ik hoop dat je vriend vanavond op tijd thuis is, een knuffel kan je nu wel gebruiken.
@noukje, dank je wel meis lief van je en idd die knuffel zou ik heel fijn vinden momenteel maar ook het erover hebben met me mannetje straks en gewoon ff flink kunnen huilen in zn armen kweet dat het hem ook pijn doet dat zei die ook tegen me pfffff zoveel emotie s alles door mekaar heen en toch sterk moeten blijven heb nog 3 kindjes die hun mama nodig hebben maar vanavond zal ik echt wel flink janken als manlief thuis is. jij ook een dikke knuff meis en heel erg bedankt voor je berichtjes groetjes en liefs joyce
Hoi Joyce, Hoe is 't nu met je?! Je bericht klinkt helaas niet al te positief Ook ik weet jammer genoeg maar al te goed wat het is om zo snel op elkaar 2 miskramen te hebben. De emoties die er nu door je heen gaan zijn gewoon niet te vatten, niet te omschrijven hoeveel pijn dat doet. Ik wil je daarom (en je mannetje ook uiteraard!) alle kracht en sterkte toewensen meis! Knuff!
Ik wil je ook heel veel sterkte toewensen. Helaas weet ik ook hoe het is... wel niet snel achter elkaar maar toch. De eerste x begon het bij mij ook niet met krampen en pijn... dat kwam na een paar dagen pas. Knuf Cyntje78
Sterkte... Meer kan ik helaas ook niet zeggen... Hoe ver was je vorige zwangerschap toen je in januari een mk kreeg? liefs
hoi meiden, het heeft vanacht flink doorgezet flinke krampen en veel bloedverlies met grote stolsels tis dus echt weer mis heb de halve nacht alleen maar liggen huilen bedankt voor alle lieve berichten. @loki09 januari was ik iets verder dan nu toen het echt doorzetten toen was ik 5 weken en 3 a 4 dagen alleen toen had ik al steeds lichtroze verlies dan weer niet en dan weer wel tot het uiteindelijk echt doorzetten en nu dus op exact 5 weken dat het mis is. groetjes en liefs joyce