3 dagen voor (vermoedelijke) nod negatief getest met kv 2v5 maar als nog zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dehi, Oct 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dehi

Dehi Actief lid

May 18, 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Hoi meiden,
    Nog nooit eerder heb ik iets geplaatst maar nu ben ik wel benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.

Ik heb een cyclus die altijd valt tussen de 32 en 39 dagen. 13 september was de eerste dag van m'n menstruatie. Op 1 oktober hebben wij het gezellig gehad in bed zeg maar ;), dit was de enige keer de afgelopen 2 weken haha. Nu heb ik sinds het weekend wat symptomen die ik herken van m'n eerste zwangerschap. Veel steekjes onder in m'n buik en met vlagen misselijk. Standaard iedere middag om 15.00 uur de afgelopen 3 dagen. En ik ben soms duizelig. Nu heb ik gisterochtend getest met kv 2v5 en deze was Omo wit.
    Bij mijn zoontje testte ik op zondag negatief en de zaterdag er op positief. In tussen liggende dagen niet getest omdat het niet gepland was maar er dus wel symptomen waren. Toen alleen niet getest met kv 2v5 maar met de gewone kruidvat testen.

Mijn vraag aan jullie is nu dus of jullie 3 dagen voor nod negatief hebben getest met kv 2v5 maar toch op je nod wel positief daarmee testte? Ik heb de neiging er morgenvroeg weer een testje tegen aan te gooien. Wat zeggen jullie doen, of wacht beter tot donderdag? (Wat m'n verjaardag is;))

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

Oct 4, 2012
    1,281
    1
    38
    Altijd spannend weer, die testjes. Als ik zelf iets geleerd heb ik om daarmee echt geduld te hebben. Voorafgaand aan mijn eerste zwangerschap heb ik mezelf te vaak teleurgesteld.
    Voor je NOD lijkt me sowieso wat vroeg om te testen. Bespaar je dus de teleurstelling (en geld :p) en heb nog even geduld. Hoe moeilijk ook. Een kansje is er natuurlijk altijd. 'Only God knows' ;) Ik duim voor je!

3. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ik had op mijn NOD een licht streepje met die van KV dus wrs had ik ook een witte test gehad 3 dagen voor NOD ;).
    Succes hopelijk is ie snel positief!

Ohja ik zou sowieso om de 2 dagen testen anders is er volgens mij niet zoveel verschil te zien.

Share This Page