wie heeft dit ook gehad...........help

Discussion in 'Zwanger worden' started by Roxy83, Mar 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    zijn er hier meer meiden die wel eens enorme pijnsteken in de baarmoeder hebben gehad waardoor ze niet meer konden lopen en eigenlijk alleen maar in elkaar gekropen konden liggen en dan nog enorme pijnsteken hebben? ben het weekend ongesteld geweest.

Ik was op mijn werk en kreeg een paar pijnsteken gelukkig was ik vrij en ging naar huis daar eenmaal aankomen redde ik het nog net om boven te komen en ben op bed gegaan maar had hele erge pijnsteken na 45 min ongeveer was het weg en nu heb ik nergens last van. 4 maand geleden heb ik dit ook een keer gehad maar toen duurde het alleen veel langer, ook na mijn ongesteldheid.

Belde net met de assistete van de dokter en ze kon me niet zeggen wat het was als ik onzeker was dat ik een afspraak moest maken, toen ik vertelde dat wij een kinderwens hebben vond ze dat ik direct een afspraak moest maken dus moet dinsdag heen.........ben helemaal zenuwachtig nu.

wie herkent dit en heeft het ook wel eens gehad.....of wie weet wat het zou kunnen zijn?

2. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Sorry meid ik heb het zelf nooit gehad maar het klinkt absoluut niet prettig :( Veel sterkte en ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.

3. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie.
    Ik hoop ook dat het allemaal meevalt.
    Ik hoop ook dat er hier op het forum toch iemand is die het ook wel eens meegemaakt heeft en mij misschien al kan vertellen wat het kan wezen.

4. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    nou ik heb wel van die steekjes nu alleen dat heb ik al een tijdje ben afgelopen wekeend ook ongi geweest.maar jah wete het ook niet meid ben benieuwd

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik heb die steken ook gehad, alleen was het toen mijn eisprong. En dat lijkt me wel heel snel na je ongesteldheid.

6. schaapje78

Jan 4, 2009
    7
    0
    0
    weesp
    Vreselijk ken dat. En erg vervelend dat het tijdens je werk gebeurd. Mijn advies is als je het kan hebben is een warme kruik of een warme douche. Was bij mij heel ontspannend. Hoop dat je er wat aan hebt.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    wat wel raar is ik verlies heel veel vocht!erg vies draag inleg kruisje wnat anders is e slipje nat

8. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    die eisprong is idd nog een beetje vroeg lijkt mij ook ja :)
    ik wacht dinsdag af vond het wel super dat de assistentie zelf zei dat ze vond dat ik een afspraak met de dokter moest maken omdat mijn cyclus ook langer is dan hoort. hoor vaak dat je toch wel een jaar moet wachten ofzo vandaar dat ik zelf ook nog geen afspraak had gemaakt.
    nou ik laat het jullie weten over hoe of wat, iniedergeval bedankt voor de reacties..........toch altijd prettig

9. faye24

faye24 Bekend lid

Jan 5, 2009
    781
    0
    0
    Ik heb dit ook weleens gehad en mij is ooit verteld dat dit je baarmoeder/darmen is die in een keer heel erg samentrekken.Doet echt megapijn..Hopelijk krijg je het niet nog een keer

10. es1977

es1977 Actief lid

Aug 25, 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi Ik heb dit ook iedere maand nadat mijn ongi is afgelopen dan heb ik een hele avond pijn weet niet hoe ik moet zitten of liggen doet heel erg pijn ik weet ook niet wat het is.

11. MaNo

MaNo Actief lid

Jan 2, 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi hoi,
    ik heb dit een paar jaar geleden terug gehad. Ben toen naar de huisarts gegaan, deze heeft met eendenbek gekeken en hij verklaarde het als dat mijn baarmoeder 'gedraaid' was. (nooit geweten dat dat kon) maar schijnt voor te komen. Na wat geduld was het na 2 dgn weer over.
    Heel raar.
    Misschien verstandig om toch even naar HA te gaan?

Share This Page