Hoi hoi Kan het zo zijn dat je wel ongi verschijnselen hebt terwijl je wel zwanger bent? Ik heb bijvoorbeeld nu wat zeurderige buikpijn en een beetje hoofdpijn. Meestal heb ik dat de dag voordat ik ongi moet worden. Helluppp wie kan mijn onzekerheid wegnemen?
hoi meid, dat kan ja, het kan altijd twee kanten op ik heb ook een ongesteldheidsgevoel, dat hoort ook bij een zwangerschap, en buikkrampen en hoofdpijn, maar zeker weten doe je het pas als je niet ongi wordt en positief test liefs daantje
ik had ook ongi verschijnselen. er verder geen zwangerschapssymptonen, dus afwachten. wat al eerder is gezegd je weet het pas als het echt uitblijft en je een positieve test hebt. ik weet het nu een week en heb nog steeds geen symptomen. ik duim voor je. Trouwens een paar dagen voor mijn NOD dag had ik wel gewoon wit slijm geen bruin of rood. Normaal las ik ongi wordt had ik altijd een beetje bruin slijm
Ik heb al een hele poos een ongi-gevoel. Plus krampies + steekjes. Kan alle kanten op .. Wachten wachten wachten .. Liefs!
jah idd wachten wachten wachten, en dat duurt heel lang. Nou ik had niet echt wittig slijm, maar meer vocht zeg maar..meer doorzichtig.
Ik heb ook een beetje een zeurderig gevoel en krampjes, maar ben al 2 dagen overtijd.. Morgen ga ik een test halen
Hier ook de eerste weken een ongi gevoel erg vervelend vond ik zelf. Gelukkig ligt dit aan de zwangerschap mijn beebje doet het prima!
Ik dacht dat ik ongesteld was, maar het is echt zo weinig vergeleken met anders dat ik het geen ongesteld kan noemen. Een test was nega
Hey Hansje123, ik heb nog altijd geen maandstonden gekregen. Ben vandaag naar de ha gegaan voor bloed te laten trekken. Straks mag ik bellen voor het resultaat. Maar ik heb eergisteren wel nog negatief getest. De HA dacht ook wel dat ik niet zwanger zou zijn, omdat ik helemaal geen symtomen heb, en al 2 keer negatief getest!