Ben even benieuwd of hier al meer zijn die rond die datum zitten. Vind het leuk om elkaar te volgen. Kijken of jullie dat ook leuk vinden
Wat leuk gefeliciteert dus ook het beginnende zwangerschapsgevoel. Sinds wanneer weet je het? En heb je al wat ondernomen?
Ja, jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik wist het woensdag al! Ik voelde me misselijk en gewoon niet lekker. Hetzelfde gevoel wat ik ook bij mijn zoontje had! Ik dus een test gedaan en MEGAZWANGER! Echt een heerlijk gevoel! Vind je niet? Ik heb over 26 mei een afspraak bij de verloskundige en 8 juni een echo! En jij, heb jij al de verloskundige gebeld?? Is dit je eerste kindje? Voor mij is dit mijn tweede. Mijn eerste kindje is geboren op 2 november 2008! Heb jij het trouwens al iemand verteld (behalve je partner)??? Ik heb het tegen mijn ouders verteld!
Ik wil maandag even langs de dokter had ik in de planning. En daarna ga ik het mijn ouders en schoonouders vertellen. Ben heel benieuwd hoe ze reageren. Het is mijn eerste zwangerschap. Ik vind het wel een lekker gevoel maar wel allemaal heel spannend omdat alles nieuw is. Ik heb gisterochtend een test gedaan want voelde idd ook aan dat ik zwanger was en ja gisterochtend wees de test het ook aan. Ga morgenvroeg nog even een test doen mijn partner kan het nog niet echt geloven want is behoorlijk snel gegaan dus die wel het bewijs zien hij kan het nog niet geloven ik ook eigenlijk niet maar ik voel het ook dus.
Bij het bevallingslijstjes-topic kan je je aanmelden bij de maand waarin je bent uitgerekend. Dit onderdeel is alleen voor felicitaties. Ik sluit dit topic. Elmo