Kan het nog niet geloven, maar vanmorgen en vanmiddag testen gedaan. Beiden positief! IK BEN DUS EINDELIJK NA MEER DAN TWEE JAAR ZWANGER. Mijn schoonvader is 4 weken geleden overleden, dus we wilden even stoppen met IUI. Zou heel zuur zijn geweest als we vlak na zijn overlijden opeens zwanger zouden raken van de IUI. Dat is onze reden geweest. Maar nu zijn we opeens spontaan zwanger geworden. 1 keer gevreeen en blijkbaar op het juiste moment. Ondanks het overlijden van schoonpa, zijn we er dolgelukkig mee natuurlijk! Ik feliciteer ook alle andere zwangeren! Groeten Len
Hoi Len, Allereerst nog gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. En ten tweede van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo zie je maar weer, dat ene zaadje heeft zijn werk heeeel goed gedaan. Meid geniet er lekker van..enne schrijf je nog mee in decembermama's of ben je een van de eersten in januari? Trouwens waar is je banner? Lisette.
Van harte gefeliciteerd... Enne: je hoort het wel vaker dat mensen zwanger worden vlak na een overlijden in de familie. Vraag me niet waarom... veel geluk ermee.
Wat een supernieuws van je zwangerschap! Van harte gefeliciteerd. En natuurlijk gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap tegemoet gaat en straks een heerlijke baby in je armen kunt houden.
Wat ontzettend fijn voor jullie! En voor de familie een nieuw wonder om naar uit te kijken. Heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader!
jee droefheid en vreugde wisselen elkaar snel af bij jullie. sterkte gewenst maar uiteraard ook van harte gefeliciteerd..wat een wonder(tje)
Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! Nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. gefeliciteerd! Mirjam
Gefeliciteerd met je kleintje op komst ! En onze oprechte deelneming met het overlijden van je schoonpapa.
Van harte gefeliciteerd meid, fantastisch na zo'n lange tijd! En geweldig dat het kindje nu spontaan is gekomen, zonder IUI. Dit kindje heeft er blijkbaar toch echt voor gekozen om zich NU aan te dienen. Wie zal zeggen dat je schoonvader hier geen mooie rol in heeft kunnen spelen?! Lieve meid, mixed emotions natuurlijk. Nog veel kracht toegewenst bij het verwerken van het verlies van je schoonvader, voor jou en je man. En bovenal....geniet van jullie wonder in jouw buik, want dat is het absoluut. Veel liefs, Indigo
Wat een lieve berichten allemaal van jullie! Dat doet ons heel goed! Bedankt! Ik ga nu gauw mijn banner aanpassen haha. Misschien dringt het dan tot me door haha. Kan het gewoon niet geloven. Liefs Len