Ben wel benieuwd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    voor ik ga douchen moet ik plassen en als ik klaar ben en afgedroogd moet ik alweer en als ik te lang nog tv lig te kijken moet ik voor ik het licht uit doe nog een keer en dan om een uur of 2 en een uur of 5 en een uur of 9....
    Als ik in de nacht zit moet ik na een uur slapen al weer en een uur of 13.00 en 15 .00 uur

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hahahaha
    wat grappig dat zoveel meiden bijna dezelfde "plas" routine hebben als ik!! Wij gaan meestal rond 11 uur naar bed=1e keer, ff tv kijken om 00.30 slapen= 2e keer, rond 02.30 wakker worden=3e keer, uurtje of 7 laatste keer.
    Tja en dan ga ik er om 9 uur uit en dan moet ik dus weer!

Dat 'ineens' heel nodig moeten, herken ik ook!! Soms voel ik ook dat die kleine een trap geeft op mijn blaas, dan is het echt rennen geblazen!! :D

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en dan maar van die trut beetjes terwijl je het gevoel hebt dat er wel een ociaan vol in die blaas zit.

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :) ja psies!!!!!!!!!!

5. Niet meer actief

Ik moest in het begin ook vaak..daarna hoefde ik weer een aantal weken niet vaak mijn bed uit om te plassen, maar sinds een week of 3 woon ik zowat in het toilet. Ik moet er soms 4-5 x mijn bed uit om te plassen en als ik ergens een afspraak heb ga ik voordat ik de bus neem naar het toilet. Als ik in de stad ben aangekomen moet ik alweer..erg vervelend dus! :)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ik heb t sinds gisteren errug, ben ik nét geweest, voel ik dat ik eigenlijk alweer moet. Nu kan ik t dan ophouden (half uurtje, uurtje ) maar dan moet ik ook echt! ( dus zit echt elk uur op de toilet ) dan moet ik niet echt heel weinig, maar ook niet veel. Het doet ook geen pijn, maar als ik geplast heb, voelt t wel tja... een beetje als ongie/drukkend gevoel. Dit is dan toch geen blaasontsteking denk??

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    In het begin was het ongeveer 3x, toen een periode helemaal niet (of 1x) en nu 2/3x per nacht...
    en overdag ook nog een stuk of 8 keer, denk ik...

Gr. Niki

Deel Deze Pagina