Ben zeer benieuwd!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Jucade, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ga t verhaal kort maar krachtig samenvatten; 2 weken geleden aan mn leiding gevraagd of ik een stoel oid kon krijgen ivm met mn rug. Hij lachte me uit. Dindsdag ochtend gevraagd aan de leidinggevende. Ook deze vertelde mij dat ze hier niet aan begonnen. Nu moest ik uit noodzaak afwisselend staan en zitten op kratjes, wat mn rugpijn niet fijn vond. Dinsdag middag na t werk de Arbo gebeld; van deze mocht ik 2 uurtjes minder gaan werken tot einde contract (25 okt). Hiermee los je de rugpijn iig niet echt mee op, maar vooruit.. Moest ik woensdag op kantoor komen en t uitleggen, en zij zei doodleuk van nou die 2 uurtjes wordt niks, ik kijk of er een andere oplossing is. :confused: Moest maar dacht ik. Maar zei ik; dan wil ik wél vandaag een oplossing. Moeilijk doen. Op dit punt dacht ik bij mezelf; als ze voor dat ik naar huis ga, niet langs is geweest met een oplossing, dan meld ik me morgen ziek. En tja... warempel ze is (uiteraard) niet langs geweest! :cry: Ik weer een volle werkdag gewerkt met heel veel rugpijn. En dacht echt van; vanaf nu kunnen jullie de rambam krijgen. Dus.. vanmorgen ziek gemeld en de Arbo kwam. Hij heeft met verbazing mn verhaal aangehoord en zegt dat ie een goed praatje gaat houden met mn werkgever. Want de Arbo had wél met hun overlegd dat ik 2 uur minder zou gaan werken, maar niet dat er een andere oplossing zou worden gezocht. Ik zei dat als ze een goede oplossing hadden gehad, dan evengoed wel te werk was gegaan. Hij heeft me nu 100% afgekeurd. Ben benieuwd voor de rest. Ik hoor t denk ik nog wel.

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat een TOP arts!
    Hartstikke goed, en geniet jij lekker van je rust joh!

Ben idd ook wel benieuwd wat je baas nu gaat doen!

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wat een super man zeg!

Veel sterkte met je rug! en geniet van de rust!

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat een debielen heb je toch zeg. die laten werk voor de gezondheid van een mens gaan. maar je hebt het goed aangepakt hoor. ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

sterkte met je rug.

5. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Je kan ook het UWV inschakelen dat je werkgever niet aan je reintegratie meewerkt.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze belde vandaag. Vroeg hoe t ging #-o stelletje slijmballen. Ja zegt ze ik merkte dat je er vandaag niet was ivm je ziekmelding. Heb met de leidinggevende en directeur besproken dat je 2 uur minder mag gaan werken :confused: :confused: :confused: . Ik zei 'goh toch wel?' errug sarcastisch maar wat wil je.. Nou zegt ze, dan tot volgende week. Ik zeg 'ik kom alleen dan als ik me weer wat beter(der) voel. Maar dit horen jullie anders maandag nog wel. (moet dinsdag anders beginnen.) Owh zegt ze, dus t is nog niet beter? :evil: nee, daarom zit ik thuis.. duh. Maar goed. Ik bel maandag de Arbo of dit zo ook met hun besproken is, ben zéér benieuwd!

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow vreselijk hè :( Ik ben destijds ook zo dwars gezeten door m'n werkgever. Hij had geen aangepast werk bla bla bla. Uiteindelijk draaide ik haast door en heeft de arbo-arts me voor 100% afgekeurd. Ik snap dat niet van werkgevers..Zo speel je verzuim toch zelf in de hand? Doe wat aanpassingen en iedereen is tevreden, toch?

Succes hoor!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    psies!

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jeetje, sommige leidinggevende snappen niets van mensen die willen werken maar niet kunenn daarom een oplossing samen met je willen bedenken, hieraan werken ze niet mee, ja sommige snap ik echt niet, goed dat je je volledig ziek hebt gemeld, je moet echt aan jullie tweetjes denken!
    liefs fredje

Deel Deze Pagina