Dankje, ik duim ook voor jou hopelijk is het deze ronde voor jullie raak, mag dan ook wel na 10 rondes toch? Wat een toeval zeg ik moet de 22ste ook om 11.00 uur hahaha Alvast heel veel succes maandag, zal aan je denken laat je het weten hoe het is gegaan?
hoi geaaaatje, bedankt. je hebt gelijk dat ik postifief moet blijven. maar ik heb nooit echt geleerd om mijn gevoelens te uiten. ik kan het beter uiten hier op het forum omdat jullie toch enigzins 'onbekende' zijn. ik bedoel meer dat ik jullie niet direct in de ogen hoeft aan te kijken maar ik kan het met jullie delen en weet dan dat ik respons terug krijgt. hoop ook voor jou dat je snel een wondertje mag begroeten jennefer
Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Na het inwendig onderzoek is PCO geconstateerd. Het inwendig onderzoek valt trouwens wel mee.... Natuurlijk is het vervelend om zo te moeten gaan liggen, is toch wel genant, maar via de echo op zich is niet echt vervelend ofzo. Hij brengt een soort van apparaatje in de vorm van een buis naar binnen waarna je al snel op de echo beelden ziet.
Hey Jelske Naar lijkt me dat om te horen dat ze toch iets gevonden hebben, maar miss ook wel opluchting dan weet je tenminste wat er mis is. Goh gelukkig dat het voor jou mee viel, ben ook al minder bang voor volgende week hahahhaa. Weet je ook al wat ze nu verder met je gaan doen krijg je medicijnen nu? Liefs wolly
Omdat ik vandaag op dag 4 van mn cyclus zit mocht ik meteen beginnen met Clomid 50 mg. Dus ja, er gaat eindelijk echt iets gebeuren! Natuurlijk is het niet leuk om te horen dat er iets mis is, maar ja..... ik ben blij dat er nu wel iets gebeurt!