De titel zegt het al. En hoeveel voedingen zet je dan voor de oppas/kinderdagverblijf neer? Ik geef zo om de 3, 3,5 uur bv en zet 2 voedingen voor de oppas klaar. Elke voeding ongeveer 150 cc.
Het lijkt of mijn mannetje kan klokkijken, hij komt normaalgesproken stipt om de 3 uur. Alleen nu is hij al een maand af en aan verkouden en is er wat minder van te zeggen, hij wil veel minder vaak drinken en drinkt ook minder. Ik geef 3 x 150 ml mee naar het kdv, dat drinkt hij altijd keurig op en is dan ook tevreden.
Ja, keurig om de 3 uur... Hij heeft 1 lang slaapje van 4-6 uur, dit valt meestal aan het begin van de avond helaas. Niet zo gek dat meneer al 8kg weegt...
Hier zo'n 6 a 7 voedingen per dag. Hij wisselt nogal in hoe lang er tussen zit. Gemiddeld tussen de 2,5 en 3,5 uur. 's Nachts zit er vaak 3 tot 4 uur tussen. En soms heb ik mazzel en zit er 6 tot 7 uur tussen. Ik werk nu nog niet dus weet niet hoeveel hij drinkt. Hij drinkt wel vrij kort vind ik altijd (in totaal max 10 min). Als we een keer een oppas hebben dan drinkt hij zo'n 70 cc uit een flesje (maar dat is nu wel 4 weken geleden...)
Volgens mij gingen we toen van 7 weer naar een stuk of 10. Na ruim 6 maanden toen ze meer bijvoeding ging eten, kwam er weer iets meer tijd tussen. Ik geef 3 voedingen mee naar de gastouder van 125cc. De 1e krijgt ze gelijk als ze daar komt met granen erdoor. Eerder gaf ik haar de borst dan maar vaak is ze te afgeleid en had ik geen tijd meer om te kolven, dus kolf ik even voor we weggaan.
Mijnmannetje krijgt al een tijdje 5 voedingenper dag. Als ik moet werken zorg ik dat er 3 voedingen klaar staan. 2 drinkt hij op en 1 is reserve voor als er iets mis gaat met een voeding.
- Kleine is nu 5 maanden, maar dit is al een tijdje zo: - 's ochtends thuis (tussen 5 en 7) - Op KDV rond 10 uur en 15 uur - 's avonds tussen 18.30 en 19.30 - Voor ik naar bed ga. Maar ik geef flesjes van tussen de 200 en 250 cc mee naar het KDV. Meestal rond 210 cc per voeding. Maar ik heb dan ook een flinke knul. Afgelopen maandag gaf ik 500 cc mee en hij dronk beide flesjes helemaal op!