Heaas heb ik vandaag ook een miskraam gehad of zit eraan te komen. Ik heb vandaag bloed met stolsels verloren en had behoorlijke buikpijn. Helaas is het bloeden voor een grootdeel gestopt. Ik hoopte namelijk dat het vruchtje er snel vanaf zou komen. Nu is het afwachten.... Ik voel me flink K....
Och jeetje Sam! Ik wens je heel veel sterkte, dit is niet niets. Heb je al een echo gehad? Of heb je alleen bloedverlies met stolsels en verder weet je niet of het wel echt een miskraam is? Je hoort ook wel eens van bloedverlies (zelfs met stolsels) dat er achteraf niets aan de hand is...
hoi Sam, wat kl*te ,maar krijg je nog een echo om even te kijken of er nog wat zit?Volgens mij kan dat al bij de 6 weken. Sterkte meis!
Hier bloed ik nog aardig en er zitten ook flinke stolsels bij. Ik voel me soms duizelig dus ik denk dat mijn Hb flink gezakt is. Morgen bel ik de vk om verdere afspraken te maken. Ik hoop echt dat alles weg is. Sam
Dag Sam, wat jammer dat het bij jou ook niet heeft mogen zijn meid... Sterkte he. Ik hoop voor jou dat je inderdaad maar één keer moet doorbijten en dat het dan achter de rug is. Ikzelf heb meer dan twee weken moeten wachten op de eigenlijke bloeding, die sinds vanmiddag pas begonnen lijkt te zijn, maar zeker ook nog niet in alle hevigheid. We zullen ons samen er doorslaan, goed? Liefs, Sunnyke
Morgen ook even melden aan de VK dat je duizelig bent en als het erger wordt misschien eerder bellen... volgens mij was dat een van de dingen die de vk hier noemde om te bellen... Let goed op jezelf Sam.