okee gelukkig maar dan kots ik de longen wel uit me lijf vind ik dan helemaal niet erg heb geen bloed meer verloren alleen heel veel witte slijm maar dat is goed als het goed is... pfff nu aftellen naar de echo! maar ik HOUD MOED... bloed i gelukkig niet doorgezet een hele opluchting nu al
Natasssie we duimen alleemaal voor je meis. En schrijf al je zorgen lekker van je af. We gaan je er gewoon doorheen slepen! Wanneer heb je de eerste echo? @bamjolan. Bah ik kan echt boos worden op de mensen van je werk! :x Sommige mensen weten niet wat ze zeggen. Wat een gebrek aan inlevingsvermogen zeg.
Natassie ik VERBIED het je om je bij mij aan te sluiten in het topic Zwanger worden.. dus nu mag je alleen nog in zwanger topic blijven !
echo staat 29 september heb net alleen met me stomme kop dacht een ovutest gedaan heb geen ZWtesten meer maar me ovutest was niet zo positief als zaterdag zie wel een 2e lijn maar niet donker... vrien gaat nu in zijn pauze Zwtest halen en test ik morgen mee.. heb geen bloedverliesmeer gehad en nog steeds alle symtomen die erop wijzen.. maar pfff vind nu echt beetje eng
ik ben zo onwijs dom! ik hebfout gekenen naar de ovutest domme ikke! echt dom de 1 streep klant ervan af daht dat het de streep was die altijd kwam niet dus.. pffff echt domme ikke ... dus me ovutest knalt gewoon ! nu afwachten naar m echo dan is hopelijk dat bloedverlies ook gewoon niks geweest!
Gelukkig maar dat je op deze manier dom bent.... Hoop dat het gewoon allemaal goed zit voor je. Helaas moet ik uit eigen ervaring zeggen dat 3x een MK niet leuk is.... (3x achter elkaar MK gehad, zonder normale cyclus er tussendoor... )
Ooow meissie toch! Je kan jezelf heerlijk gek maken he op deze manier Ik deed het ook hoor met ovutesten Ik kan je wel zeggen dat het goed komt, maar ik weet als geen ander dat het moeilijk is om aan te nemen, zelfs van een deskundige vertrouwde ik er nog niet veel op!
@Trees, yep ze zijn erg kortzichtig op mijn werk helaas, heb ook al een aantal aanvaringen gehad, maar ik kom voor mijn kindje op in mn buik! DIe gaat voor!
zo dat lijkt me echt onwijs heftig zeg ik begin gelijk te huilen wat lijkt me dat erg zeg ... pffff bene r stil van sterkte in ieder geval! en hoop dt het gewoon wel goed zit snel en je nu gewoon gezond zwanger bent en het blijfT!
ja ik doe nu geen enkele test meer helemaal niks... ga de dagen aftellen naar me echo ! en tot die tijd in spanning zitten! en inderdaad iedereen zegt kom goed.. maar dat is heel moeilijk omdat niemand het voor het zeggen hebt volgns mij maar wel bedankt voor jullie medeleven allemaal! jullie berijpen me angsten tenmisnte en fijn dat jullie niet zo zijn van aaghh komt goed je stelt je aan enz jullie zijn schatten
Tuurlijk deed jij de test. Het rare is dat we daar vrouwen voor zijn. Ik geloof dat iedereen dat wel een keer heeft gedaan. Ik deed het ook hoor vorig jaar. Ik maakte mezelf helemaal gek ermee. Dit keer heb ik alleen getest 2 dagen voor NOD en de dag op Nod zelfs. Niet eens meer s'morgens allebij s'middags. Hihi
Ik ben ook schuldig aan te vaak testen ! Natassie ik ben blij dat je verkeerd hebt gekeken op de ovulatietest. Heel herkenbaar dat iedereen roept dat het wel goed komt. Dat is zo makkelijk praten. De enige die je zekerheid gaat geven is een prachtige echo op de 29e. Ik ga keihard voor je meeduimen! @bamjolan, goed zo! Het gaat maar om één ding en dat zijn je kindjes. Dat stomme geklets, laat ze maar lekker (soms makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk...)
Mijn tweede miskraam is vandaag een feit met 5 weken en 4 dagen, nu heb ik er 2 achter elkaar gehad. De eerste begon met wat bruin oud bloed, deze miskraam begon met zo nu en dan bij het naar de wc gaan van wat bloed, vannochtend helaas was het rood, helder en veel. Meid ik hoop voor je dat het niet is wat je denkt, ik duim voor je!
heel erg veel sterkte maandag heb ik een echo hoop op mooi nieuws maar heb al een hele tijd nergens last van niet moe niks.. dus pfff zegt hopelijk allemaal niks en ik blijf gewoon positief
natassie,ik wil je heel veel succes wensen,hopelijk heb je een hele mooie echo. Ik ga heel hard voor je duimen meid.
echo was goed 3 dagen korter zwanger wat ik dacht hartje klopte ze zagenook een grote cycste maar kan geen kwaad als dat ding maar krrimpt of weg gaat...dus helemaal blij en nu hopen dat het hartje blijft kloppen ) bedankt voor alle steun hier