Hoi meiden, ben er vandaag achter gekomen dat ik pril zwanger ben! helemaal geweldig! nu heb ik misschien beetje stomme vraag maar ik nies best vaak en ben als de dood dat dat impact heeft op de kleine. zelfde geld voor hoesten. kan dat echt geen kwaad? p.s. dat boertjes laten krijg je dat erbij bij je zwangerschap bleegghhhh
Haha ben je bang dat je de kleine eruit hoest/niest/boert? Kan niet gebeuren hoor! Die zit, als het goed ingenesteld is, zo goed vast, dat je op je kop kan gaan staan Oh en gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd..! Ik moet ook vet vaak hoesten en niezen.. Maar het kan absoluut geen kwaad voor de kleine.. Die zit zo goed als vast.! Geniet er van!
Ook hier al heel wat weekjes aan het niezen door geirriteerde slijmvliezen, maar die van ons zit er nog hoor! Gefelicitieerd met je zwangerschap!
hihihihi ik ben snotverkouden en nies en hoest de hele dag door...de kleine zit er (helaas) nog in hahahaha Maar jaa bij mij mag ze natuurlijk geboren worden en bij jou nog lang niet
Kan geen kwaad hoor. En ja ik heb er ook last van boeren en zelfs scheetjes hoop dat jij die niet krijgt hahaha
Niezen kan echt geen kwaad hoor! Tis alleen soms voor jezelf pijnlijk, bij mij schoot het in het begin altijd in mijn lies... auwie auwie! Maar daar heeft je kleine frummel echt geen last van hoor!
ow gelukkig!bedankt allemaal voor jullie antwoord! ja was misschien beetje stomme vraag maar ja is allemaal nieuw voor me. ik snap ook niet waarom ik meer boertjes moet laten, raar. Ik had al een afspraak staan bij de dokter vrijdag dus danmeld ik meteen dat ik zwanger ben en ik neem aan dat je dan ujitgelegd krijgt hoe of wat en wat voor eventuele stappen je moet onder nemen? ik ben dolblij dat ik zwanger ben maar word beetje onzeker door alle enge verhalen over de eerste 12 spannende weken.. ik kan alleen maar hopen dat de komende 8 weken voorbij vliegen. owja, drinken jullie thee en zo ja welke en hoeveel? in thee zit toch ook theine, variant van cafeine.. xxnina
Hier een onwijze theeleut.... de thee van zonnatura zijn theine en looizuurvrij, dus die kun je onbeperkt drinken. (behalve de groene thee van Zonnatura) Verder heeft pickwick nieuwe smaken, Fruit Wellness. 3 heerlijke smaken en zonder theine!
thanks voor de tips! nog 2 daagjes en dan naar de huisarts. Heb geen idee wat ik van dat gesprek mag verwachten. ik had de afspraak staan omdat wij na een jaar nog niet zwanger waren maar (gelukkig!) is dat sinds kort veranders, dus ik heb de afspraak laten staan en dan ga ik het zeggen en hoop ik dat hij me doorverwijst ofzo. Nemen ze ook altijd bloed af? want n.a.v. hcg in je bloed schijnen ze toch ook te kunnen zien hoe ver je ongeveer bent? of ben ik verkeerd geinformeerd..? xx