ik heb eerder ook vragen gesteld en heb vrij snel ook mn antwoorden gekregen. bedankt daarvoor. alleen heb ik nog een probleem/ vraag; sinds dat ik eigenlik weet dat ik zw. ben (dat was precies met4 wk) heb ik pijn/steken/ krampen zo moeilijk te beschrijven niet in me buik maar meer boven richting me maag en af en toe steken ın mn linkerzij, was zondag bıj vrıenden op visite, ik aai/ masseer me bovenbuik wel eens, vraagt ze opeens of ik buikpijn heb en als dat zo is dat ik gauw bij de dokter moet langsgaan, dat het niet goed zou zijn en niet hoort. nou ben ik erggg ongerust of ik missch. een buitenbaarmoederlıjk zw. heb en dat het ergens anders heeft genesteld of zo ik heb er continue last van, het is geen pijn maar meer last hebben van. ik heb geen bloedverlies ed. heel kleın beetje 1malig bruınverlies op 1dec. daarna nıks meer (gelukkıg) ik eet wel veel de laatste tijd ik heb continue honger, zou het daardoor komen? of toch BBZ ben zo ongerust ik weet niet wat ik moet doen ben helemaal depri mag ik advies aub bedankt
HOi nisa, Ik denk bij deze klachten niet aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap maar eerder dat je darmen en je maag opspelen door de zwangerschap. Je darmen worden vergeduwd door de groeiende baarmoeder en door de hormoonveranderingen worden je darmen ook trager. Dit kan pijnklachten veroorzaken. Geen zorgen. Indien de pijn extreem word dan moet je absoluut aan de bel trekken. Imke