Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Ik duim keihard dat alles weer goedkomt met je zusje... Probeer je niet teveel zorgen te maken al is dat natuurlijk moeilijk, denk aan je beebje! Liefs Kirby
He meid, Wat vreselijk dat jullie dit moeten meemaken. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het weer goed komt met je zus. Veel liefs sappie
Lieve Evon, Ook ik wil jou en je familie hierbij heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Ik kan je angst en verdriet erg goed begrijpen. Zondag jl. kreeg mijn moeder (55 jaar) geheel onverwachts een hartaanval. Met een ambulance met toeters en bellen is ze naar het ziekenhuis vervoerd voor een spoed-dotterbehandeling. Wij allemaal in tranen (terwijl mijn moeder de rustheid zelve was). Heb mijn vader niet vaak zien huilen. Het ging bij mij door merg en been. Momenteel heeft ze nog steeds last van een te hoge bloeddruk en zal ze nog zeker een aantal dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Ondanks haar panische angst voor ziekenhuizen is ze er gelukkig erg rustig onder en blijft ze positief. Maar het blijft inderdaad moeilijk. Je blijft bang dat het nog eens gaat gebeuren. Hierdoor kom je erachter dat niemand het eeuwige leven heeft en dat je moet genieten van elke dag. Ik slaap sinds zondag slecht. Ben onrustig, trilhanden, hyperventileer etc.. Die angst zal voorlopig wel even blijven. Ik probeer positief te blijven al is dat moeilijk. Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat alles weer goedkomt met je zus. Veel liefs, Be Happy
sjee wat een narigheid allemaal. Kan me je angst voorstellen en ik duim met je mee voor je zus. Als je zus er bovenop komt, hoeft ze niet net zo lusteloos te worden als je vader nu is. Het zijn 2 hele aparte gevallen, dus houd hoop op t beste meis.
Heel veel sterkte Evon. Ik duim dat het weer goed komt met je zusje. Ook Be Happy wens ik sterkte ivm haar moeder. Hou jullie taai meiden. Knuffel Mirre
Heel veel sterkte, ik hoop dat ze er toch op tijd bij zijn geweest en hoop op een voorspoedige afloop.
heel veel sterkte en ook ik zal duimen voor een goede afloop. maar doe rustig aan voor jezelf en je baby.
Wederom heel erg bedankt voor jullie steun. Het maakt echt verschil. Ik was van het vermoeiende huilen in slaap gevallen en werd wakker gebeld met het nieuws dat de operatie op zich redelijk was gegaan...alleen helemaal opgelost is het niet...pfff de details waren mij te ingewikkeld...Iets met een ander poreus vaatje? Er gaat nog een andere arts bij komen. Herstel is afwachten verder Ze slaapt nu uit. Ze is in goede handen en ze waren er gelukkig op tijd bij volgens de arts. Ze heeft echt geluk gehad @BeHappy: Ik wens jou ook superveel sterkte in deze moeilijke tijd en hoop dat je moeder er weer goed bovenop komt. Dit soort tijden doen je idd echt beseffen dat je elke dag moet koesteren. Hoop dat je nachtrust snel zal verbeteren. Sterkte Liefs!
Lieve Evon, ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Pas ook goed opjezelf hoor wijfie! Dikke knuffel, mussie
Wat een nachtmerrie zeg... Wens jou en je hele familie en vooral je zus, heel veel sterkte en kracht toe! Een hele dikke knuffel ,Tanja
Jee zeg, dat is nog eens schrikken! Ik hoop voor je dat ze er weer bovenop zal komen. Veel sterkte in de komende tijd, ook voor je zus en je ouders natuurlijk.