Ik heb een vraag. Ik ben nu in verwachting van mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje is 3 maanden geleden geboren met 28 weken zwangerschap. Hij is overleden aan een hele zeldzame hartafwijking. Maar nu mijn vraag volgens mijn berekening ben ik nu 5 en halve week zwanger en merk al dat mijn broeken strakker gaan zitten. Is dit normaal bij een tweede zwangerschap dat dat zo snel gaat? Of is dit weer een teken van te veel vruchtwater. HELP mij alsjeblieft uit deze onzekerheid. Liefs Linda P.s. 19 maart moet ik voor het eerst naar de gyn
ik denk dat dat bij elke zwangerschap verschillend is, maar beste is dat je met dit soort vragen toch je eigen vk - ha - of gyn op beld die zal je ongetwijfeld uit de zenuwen kunnen halen meid. wij kunnen je vertellen hoe het bij ons is gegaan maar dat zegt niets over bij jou. ik denk dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken want de 1e zwangerschap is de andere niet, maar nogmaals wil je zekerheid zou ik toch even contact opnemen met je vk(ha of gyn) liefs smoekie
Jeetje dat is niet niks zeg! Misschien zijn het je darmen die opspelen. Maar ik zou anders even naar je ha of vk gaan die kunnen je vast meer informatie geven. succes Liefs Ikke
Hoi Linda; ik kan je helaas geen antwoord geven, maar als je je zo'n zorgen maakt dan zou ik gewoon gaan proberen of je echt niet eerder bij de gyn terecht kan...Ik neem aan dat ze jouw "verhaal" kennen en het best wel snappen als je ongerust bent.. Succes in ieder geval en ik hoop voor je dat dit een hele mooie zwangerschap met een prachtig einde wordt !
Allereerst: Wat fijn dat je na die nare gebeurtenis snel weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Bij een tweede zwangerschap zet je buik veel sneller op dan bij de eerste. Bij mijn schoonzus zag ik ook met 5 weken al dat ze zwanger was omdat we samen onder de douche stonden na het sporten. Toen kon ze ook niet meer er onderuit, want normaal is ze zo plat als maar kan. En mijn buuf die liep vanaf het begin 5 weken voor met de groei, maar zit nu nog 1 week voor. Was heel normaal bij een tweede zei ze. Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de beeb. gr Patje.
Ja hoor, dit is heel normaal. Ik had het ook en mijn vriendin ook. Zoals de gyneacoloog zei, je baarmoeder weet al wat die moet doen en zet snel uit. Probeer er van te genieten!
Ik ben deze zwangerschap ook sneller dik.. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en blijft gaan! Sterkte en succes met alle zenuwen die nog komen gaan!
Dank jullie wel allemaal. Jullie hebben mij gelukkig een beetje gerustgesteld. Ik ga het ook zeker na vragen bij de gyn. En dat mag ik ook doen. Heel erg bedankt en allemaal sterkte en gefeliciteerd met jullie zwangerschap