Hallo! Ik kan het nergens vinden.. Of ja wel gegoogled maar echt verschillende antwoorden!! Morgen is het 2 weken geleden dat ik ben gecuretteerd.. Nu verlies ik af en toe nog wat bruinige afscheiding.. Niet altijd en soms nog wat met draden slijm?! Weet ten eerste niet of dat nog normaal is na 2 weken!? Nu mijn vraag omdat ik dus nog steeds wat afscheiding heb, mag ik wel gemeenschap hebben met condoom? Zonder durf ik dan niet aan mogelijk om dan een infectie te krijgen.. Word volgende week maandag gebeld door gyn, telefonische afspraak dus en volgens mij word er geen na controle echo gemaakt? Ik maak me af en toe wel zorgen om de afscheiding weet niet of dit terecht is? Vooral omdat het eerst weg lijkt te zijn en dan weer terug komt.. Alvast bedankt voor reacties!
Bij mij was het ook een beetke af en aan die eerste weken. Geslachtsgemeenschap durf ik niets over te zeggen. Ik denk dat alleen wat bruinverlies geen kwaad kan. Vraag het anders even na bij de verloskundige op het forum, als je niet tot maandag wilt wachten. Wij hebben wel gewacht tot het helemaal over was. Maar mijn behoefte was er ook niet echt. Veel sterkte met alles.
Ja over een week word ik dus gebeld.. 3 weken na de curretage , zou eerst 2 weken zijn..? Ja ik merk gewoon dat we er samen behoefte aan hebben.. Gewoon het intiem zijn, weet ook dat dat op andere manieren kan de zwschaphormonen verlaten volgens mij m'n lichaam de eerste 3 maanden van m'n zwschap totaal geen behoefte eraan gehad! Ja mijn plan was ook om te wachten nadat het helemaal gestopt is.. Maar merk gewoon dat ik er weer aan toe ben! Het is wat.. Hoop dat het allemaal goed verloopt daarbinnen..