ben zo bang

Discussie in 'Miskraam' gestart door Morsan, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doordat ik zoveel buikpijn hield mocht ik dus vanmorgen komen in het ziekenhuis en wat blijkt. Ze hebben dus de ebryo zien zitten in mijn baarmoederhals. Hij zit er nog. De gyn weet niet of ie leeft want dat kon ie niet zien, maar het is wel duidelijk dat ie daar niet hoort te zitten. Ik schrok me dood, want ik dacht dat ie er uit was. De stolsels heb ik aangezien als het vruchtje. Nog steeds ben ik aan het bloeden en heb ik buikpijn. Ik heb vervolgens bloed moeten prikken en daar kunnen ze aan zien of het hcg daalt en kunnen ze bepalen of ie daadwerkelijk "leeg" is. Als ie niet "leeg" is en binnen een week niet zelf af komt gaan ze me ermee helpen zij hij, maar ik moest me niet druk maken....niet druk maken? Ik maak me nu kei druk. Ik had gisteren de rust gevonden en het naast me neer gelegd met heel veel verdriet en dan zie ie er nu nog in! maar goed ik kan niet meer doen dan afwachten. . . . . .

2. Niet meer actief

Dat is even schrikken, dus makkelijk zeggen dat je je niet druk moet maken. Ik wens je heel veel sterkte!

Dikke knuf Naatje

Deel Deze Pagina