miskraam + gevoelige borsten

Discussie in 'Miskraam' gestart door Melissa001, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb vorige week een miskraam gehad, maar naar 6 dagen was het bloed gestopt, en heb seks gehad zonder condoom of de pil. maar nu beginnen me borsten weer heel erg gevloelig te worden, Ik weet eigelijk niet waar het vandaan komt. Moet ik wachten tot ik ongesteld word.. Of moet ik weer testje doen, maar ik denk eigelijk nie dat ik zo snel weer zwanger kan raken.

Dames, wat rade jullie mij aan?

2. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb het zelf niet gehad...maar ik zou zelf even een week of 2 wachten want ik kan me niet voorstellen dat je al zo snel een eisprong hebt gehad....
    Het zou wel fantastisch zijn...!
    Misschien kan het wel.....eigenlijk heb ik geen idee maar ik ga dit topic wel volgen.....ik duim voor je!

liefs

3. Bartje

Bartje Actief lid

17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    ik heb 3 miskramen gehad en geloof me na een miskraam kun je gewoon zwanger worden zonder ongesteld teworden,ik zal voor je duimen

4. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Ik hoop het echt ! maar ik kan het me eigen oko niet voorstellen! daarom vind ik het ook heel vreemd dat ik weer gevoelige borsten krijg!. over een weekje ongeveer ga ik even een tetsje kopen en dan kijken wat het is, ben zo benieuwddddd :)

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    melissa ik hoop voor je dat je weer opnieuw zwanger bent maar ik betwijfel het wel omdat het wel heel erg snel is dan maar alles is mogelijk hoor.
    pas wel op met testen want je kunt nog heel lang hcg in je bloed houden na een miskraam ik heb na mijn eerste miskraam 10 nadien getest gewoon om te kijken we hadden geen onveilige sex gehad dus echt puur om te kijken en nog steeds toen een dikke streep van zwanger dus pas er wel mee op.

maar ik ga wel heel erg voor je duimen en blijf dit topic ook volgen

ps ik wil niet negatief klinken hoor maar ben gewoon door mijn eigen ervaringen minder snel positief.

succes en sterkte he het is niet niks een miskraam dikke knuf miriam

6. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hey dames,

Ik had een testje gedaan en er kwam een streepie maar heel licht, dus misschien zal het nog wel van de andere zwangerschap zijn, maar die borsten van mij blijven maar gevoelig echt vervelend :( Mijn lichaam is gewoon in de war ofzo !

Gr

7. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Hier ook iemand die er erg last van heeft, ik heb 8 februari een miskraam gehad, en nu 2 weken later heel erg pijn in mijn borsten en echt het gevoel dat ik nog een balletje in mijn baarmoeder heb, wat zou ik hiermee moeten doen, verloskundige bellen om te vragen of ze willen kijken of alles wel weg is?
    Ik vind het zo moeilijk, ik wil niet graag daarheen en dat er dan niets te vinden is waar het vandaan zou kunnen komen.

8. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hey meid,

Ik heb nog steeds last van mijn borsten en het word telkens erger:(.. Ik zit gewoon te wachten tot ik weer ongesteld wordt, en als het te lang duur ga ik wel ff een bezoekje brengen langs de huisarts. Als je het vervelend blijft vinden, moet je gewoon langs de dokter gaan. Ik kan het begrijpen dat je het moeilijk vind,maar het valt te proberen.

Gr

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou heb je al goed nieuws voor ons
    ben heel benieuwd zou fantastische zijn

liefs miriam

10. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hey

Nou Helaas pindakaas, ik ben niet zwanger. Alleen me buik blijft zo opgepomt :( .. DAt mense vragen of ik zwanger ben, en dat zo erg om NEE te zeggen. Maar ja we blijven gewoon Klussen:D

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja het is verschrikkelijk om te moeten zeggen nee ik ben niet zwanger terwijl je hart zo anders schreeuwt

heel veel sterkte meid liefs miriam

12. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Ja dat is echt erg, Maar hoop dat er binnekort wat in me groeit, dat ik met blijdschap kan zeggen JAAAAAAAAA ! :D ..

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik ga het ook zo voor je hopen meid

hou je lijntje in de gaten liefs miriam

Deel Deze Pagina