Heb het nu toch al 2 x gedaan want heb al 2 jochies rond rennen hier (9 en 10 jaar) maar t is nog steeds onwerkelijk hoor. Over n maand kan ik haar al hebben....maar t kan ook nog 9 weken duren... Maar dan nog...ik heb de wieg naast mn bed staan. Beneden staat al bijna 7 maanden n kinderwagen in de weg...het kamertje is klaar...druk bezig kleertjes te wassen. Ik kan nergens meer komen of t gaat over babytjes. Mn buik zit freselijk in de weg en sta overal met mn buik tegen aan als ik iets wil doen. Kindje heeft echt 5 tot 6 x p dag de hik...en als ze die niet heeft is ze aan t rondjes draaien met dr hoofd ofzo...au au mn schaambeen. Dus ze is erg aanwezig...en anders mn zwangerschaps kwaaltjes wel. Maar echt het gevoel van over fftjes is er een klein babytje bij? ECHT totaal NIET! Zo vaag is dat. Ik vergeet zelfs soms wel eens dat er echt n eind komt aan dat ik met dikke buik loop en straks weer gewoon mn sokken zelf aan kan doen Overigens heb ik feestdagen kinderen. Eentje 24-12 dus kerst avond (en dat is idd erg onhandig met bezoek en kinderfeestjes), de ander is met enige regelmaat een paasei: 20-4. En deze is met sinterklaas gemaakt