Even een vraagje.. Ik ben al een tijdje over tijd en nu heb ik sinds anderhalve week verschrikkelijk last van mn tepels en borsten.. Het is net of er naalden in worden gestoken.. Ik dacht bij mezelf .. Nu zal ik wel snel ongesteld worden, maar dat is dus ook nog niet het geval.. Ik ga morgen langs de huisarts om te vragen of ie me ook wat kan geven voor mn cyclus.. Maar in mn achterhoofd spookt ook dat ik anders nooit last van mn borsten heb bij . Tenminste niet zoals nu.. Heb vorige week vrijdag negatief getest. Maar nu is mn vraag eigenlijk per wanneer je last krijgt van je borsten als je wel zwanger bent.. Want misschien ben ik dan toch nog te vroeg geweest met testen omdat ik ook niet weet wanneer mn eisprong is geweest.. Iemand ervaring?
ik heb voor alsnog geen last van me boobies enigste waar ik last van heb is -veel plassen -pijn in de rug -hongerrrrrrrrrrrrrrrrr -extreem moe zijn lig nu in de middag ook even een uurtje -en ik heb een hele dikke vette puist die ik maar niet wegkrijg al twee weken -rommelende darmen dat was het denk ik
Ik denk dat mn lichaam me voor de gek houdt, vraag morgen de huisarts ook wel even of het mogelijk kan zijn voordat ie me aan medicijnen zet voor mn cyclus..
ik had al vrij snel last van mijn boobies...ik wist toen niet eens dat ik zwanger was. het viel me wel op dat mijn tepels er anders uitzagen...ze waren wat donkerder en wat meer puntjes op het tepelhof... nag 5 dagen overtijd zijn deed ik een test en ja...... dus wie weet..
hoi hoi Ik ben nu 6,5 weken zwanger en eigenlijk heb ik pas sinds deze week gevoelige borsten/ tepels. Maar ja de klachten kunnen natuurlijk per persoon verschillen. Ik zou als ik jou was over een paar dagen weer testen, succes! Marie
Dankjewel! Ik ga nergens van uit hoor, maar omdat mn ongesteldheid ook uitblijft nadat mn borsten pijn begonnen te doen ben ik toch wat verward.. Moet toch ergens van komen dat ze zo zeer doen... We hopen van het mooiste, maar als dat niet zo is dan gaan we vol goede moed verder.. Hopelijk wordt ik dan snel ongi en kunnen we doorgaan naar de volgende ronde..
Bij mij waren het net mijn borsten waaraan ik merkte dat er iets niet helemaal klopte! Na de eisprong kreeg ik last van branderige tepels en die gingen een weekje later (na de innesteling) over in pijnlijke borsten over de ganse lijn. En daar is nog geen verandering in gekomen tot nu toe... behalve dan dat ze nu ook beginnen groeien zijn en mijn cupmaat al op D-staat!
bij mij waren mijn borsten/ tepels het eerste symptoom vd zwangerschap. ik heb tot nu toe ook verder weinig last van andere symptomen. alleen mijn borsten zijn met de dag gevoeliger en meer gespannen.
Bij mij waren het ook mijn borsten en tepels waar ik aan merkte dat ik zwanger ben. Ook merkte ik dat mijn darmen erg aan het rommelen waren, en moest veel slapen.
vraagje.... doen de borsten dan echt de hele dag pijn of zijn dat steken die zo ff n minuut of 10 blijven en dan weer weggaan om later weer terug te komen?
Weet natuurlijk niet of ik ook zwanger ben, maar ik heb het gevoel dat ze heel gespannen zijn en op ontploffen staan en hele dagen stijve tepels... Ben erg benieuwd.. Alles voor het goede doel!
Bij mij verschilde het wel hoor. In het begin voor dat ik wist dat ik zwanger was, voelde ze erg opgezwollen aan. Met steeds steken er in. Maar goed, dit kan per persoon natuurlijk heel erg verschillen hé.
Bij mijn geen steken, maar een constante spanning en ohhhhh als er iets tegen aankomt zo een pijn! Ook 's nachts als ik slaap en mij omdraai wordt ik vaak wakker. Leuk dus voor mannetje dat ze groter worden alleen jammer dat hij er niet mag aankomen!
Misschien moet ik wel blij zijn met mn zere borsten als ik dit allemaal zo hoor! We wachten rustig af..
hier wist ik ook voordat ik positief getest had dat ik zwanger was door mijn borsten erg pijnlijk en verbrandgevoelde tepels word zelfs wakker als ik me omdraai door de pijn
Hoi Anneke, Ik heb ook al drie weken last van gevoelige borsten. Erge steken af en toe. Ook negatief getest de afgelopen week. Ik denk dus niet dat ik zwanger ben. Ben ook onregelmatig ongesteld, dus het zal wel iets met de hormoonhuishouding te maken hebben. Ga binnenkort eens kijken of er wat homeopatisch voor te vinden is. Want het is erg vervelend. Ook moeilijk om er dan niet mee bezig te zijn. Vorige maand had ik helemaal geen symptomen of klachten. Nu dus wel weer en ineens een veel langere cyclus. Wel balen. groetjes Nikkie
Hoelang had je daar last van voordat je positief testte? Ik heb er nu anderhalve week erg last van, maar kan niet op mn cyclus vertrouwen.. Vorige week vrijdag voor het laatst getest en die was negatief, had toen nog maar 3 dagen last van mn borsten..
Ik zit zelf aan de theunisbloemolie, en ga morgen bij mn huisarts vragen wat er nog meer aan te doen is.. Ben het wachten echt helemaal beu...
Ik zit zelf aan de theunisbloemolie, en ga morgen bij mn huisarts vragen wat er nog meer aan te doen is.. Ben het wachten echt helemaal beu...
Goede vraag!Vroeg het me ook af.Ik heb sinds 1,5 week ook zo'n ontzettende last van mijn borsten.Ze lijken wel groter en kan amper op mijn buik liggen.Bij aanraking zijn ze ook zo gevoelig.Ben dus benieuwd ofdat dit inderdaad zwangerschappijntjes zijn...We zullen zien. Succes!