Hoi allemaal, ik wilde me ook nog even toevoegen. Mijn NOD is denk ik morgen (weet niet precies, eerste cyclus na pil was 38 dagen en tweede 31, dus ik neem gewoon nu 31 dagen). Heb op dag 14/15 erge steken gehad. Nu heb ik al een week: - steekjes in onderbuik (vooral bij inspanning) - pijn in mijn onderrug - verward zijn, mensen aankijken maar niet snappen wat ze zeggen en niet op mn woorden komen - snel vet haar Ik denk dat ik de 21e ga testen als de duiveltjes nog niet zijn gekomen. Gefeliciteerd voor alle zwangeren.. Aankomende testers.. ik duim voor jullie!
Ik zei erge steken op dag 14/15.. Maar bedoel dag 26, toen had ik ineens hele felle steken (duurde ongeveer een halve minuut)
Hallo, Ook ik wil me ff toevoegen! Had 16 feb mn Nod moeten krijgen dus ben nu 2 dagen overtijd Heb last van de volgende symptomen! Hoofdpijn Vettig haar Veel dromen Al paar dagen last van ongipijnen in de onderbuik Veel last van watterige ( witte ) afscheiding... Een heel vochtig gevoel daar beneden En een wisselend humeur dan weer sjagie en dan weer super lief Als ik over 2 dagen nog niet mn heb ga ik een testje wagen! Groetjes Dolfijn
heb getest en die was: negatief. maar er is nog geen ongi te bekennen, dus weer afwachten tot de duivels me gevonden hebben. heb nog wel een opgezette buik, maar geen buikkrampen. heb een vettige huid en die puistjes heb ik nu al 2 weken. af en toe last van mijn rug en borsten. omdat ik geen regelmatige cyclus heb ga ik eind van de week nog een test doen als er dan nog geen ongi is.
heb ook last van deze kwaaltjes het enige waar gin last van heb zijn gevoelige (.)(.) nog maar 5 dagen en hopen we maar op ut beste
ja erg hejj.. je voelt vanalles en denkt jaah maar denk ook weer NEE.. je wil niej te snel juichen.. dus gewoon afwachten
He bah,test was zo negatief als ie maar kan zijn vanochtend.. Maar nog geen rode duivelte bekennen.... Ik ga nou helemaal twijvelen aan mn NOD. Vanaf wanneer tellen jullie? Ik had 13 januari eerst bruin oud bloed, toen 15 of 16 januari helder bloed en zette het echt door. Ik wordt hier gek van!
nog geen ongi hier! had vandaag even buikkrampen en dacht daar komt het! maar nee...het was witte afscheiding, misschien een voorteken van de aankomende ongi? temp is nog altijd hoog. ................we wachten af.
Dit is echt raar. Heb nu al week ongi gevoel, zonder bloed of wat dan ook. Maandag was test negatief...toch maar wachten? Pijnlijke borsten, opgeblazen buik...brrr
vanochtend vreselijke hoofdpijn, vanavond heel klein beetje oud-bloed verloren, denk dat de ongi nu wel snel zal komen. vindt het ook niet zo erg hoor, kunnen we in ieder geval aan de volgende ronde beginnen.....afwachten is echt vreselijk en ik kan er ook heel slecht tegen wordt er mega chagerijnig van hahhahahaa
gelukkig ! vandaag is mijn ongi gekomen, kan nu aan de nieuwe ronde beginnen. nieuwe ronde nieuwe kansen.
ja, zo denken wij er ook over.....we zijn nog niet zo lang bezig. gefeliciteerd met je zwangerschap !
Hey meiden,balen zeg!Nou,dan de duimen draaien dat het deze maand raak zal zijn!Nieuwe ronde,nieuwe kansen!