hallo... ik moest gisteren hoesten en kreeg ineens een flinke steek in me buik links onderin...heb al sinds 8 dagen na mijn laatste menstruatie wat geen menstruatie was alleen heel veel slijm en bruinverlies....ongiepijnen....8 dagen na dat kan je toch nog geen eisprong hebben?lijkt mij veelste vroeg....mijn temperatuur is normaal 36.3 36.4 en sinds 2 weken al hoger als die temperatuur kan dit alles te maken hebben met een beginnende zwangerschap?mijn menstruatie moet officieel komen vanaf de 23e februari dus die ongiepijnen heb ik al bijna 2 weken wat kan dit zijn aangezien mijn laatste menstruatie ook geen menstruatie was? WIE OH WIE KAN MIJ HELPEN ? onzeker RR
Heb je al een test gedaan? Of ben je misschien pas geleden met de pil gestopt? Dan kan het ontpillen zijn. Zo niet, dan zou ik er toch maar een testje aan wagen meis....
Ik zou ook adviseren om te testen. Het is altijd moeilijk om zo even te bedenken wat iemand zou kunnen hebben. Dus, gewoon even testen! En laat het ons wel ff weten he? En anders even naar de HA... Succes!
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met dat je laatste menstruatie geen menstruatie was. Kun je dat uitleggen?
hallo ja dat kan ik wel uitleggen hoor.... normaal gesproken heb ik gewoon 4 dagen roodbloed en de laatste menstruatie was heel veel slijm met bruinverlies en als er een paar druppels bloed bji heeft gezeten is het veel...daarom noem ik het geen normale menstruatie omdat het dat ook niet was lijkt mij... hoop dat je het zo begrijpt? liefs RR