Wisselen van zh, traject herhalen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mariebel, 13 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    hay.

Wie van jullie heeft wel eens van ziekenhuis gewisseld of is doorverwezen naar een ander ziekenhuis en kreeg daar te horen dat ze weer een stap terug willen doen..

Ik ben dus doorverwezen naar het UMCG voor een LEO behandeling en nu zijn de gyno dat ze liever nog even wou proberen met Puregon..
    Zelf wil ik dit dus echt niet meer, want ik ben ontzettend aangekomen en probeer dat er nu weer van te krijgen..
    En daarbij ik ben gisteren begonnen met een nieuwe baan, nadat ik 3 jaar werkeloos ben geweest, dus zit niet echt te wachten om daar om de dag voor controle heen te moeten..

Wat zouden jullie doen?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou dit bespreekbaar maken in het UMCG. Ik ervaar dit ziekenhuis als heel begaan met de patient. Als ze een goede rede hebben om door te gaan met Puregon kan je je ook afvragen wat beter voor je is en niet direkt handiger.
    Ik zou het echt bespreken en je vorige zh bellen en vragen waarom zij anders hadden beslist.
    Succes!
    Elmo

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb dit ook gelijk kenbaar gemaakt, en toen noemde ze meer voordelen dan nadelen op voor een LEO behandeling en meer nadelen dan voordelen van Puregon dus tja... dan krijg je wel vraagtekens..
    We moeten nu afwachten wat er wordt gezegt daar want ze wou het daar in de groep gooien..

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke, ze doet er dus wel wat mee!
    Ik ken de gyn. kant niet hoor, laat ik daar duidelijk over zijn...heb sommige wel eens voor een echo gehad ofzo...maar verder niet.
    Hoop dat jullie er uitkomen!
    Elmo

Deel Deze Pagina