hallo allemaal ik zit met een vraag. ik heb vandaag een ovulatie test gedaan ik heb vandaag me eisprong nu ik heb vandaag seks gehad met me vriend voor ik de ovulatietest deed en zou graag vanavond weer met me vriend willen vrijen is dat verstandig want vanmorgen hebben we een andere standje gedaan. we zijn nu 10 maanden onderweg groetjes
ik denk zef dat het standje niet erg belangrijks is en onnodig is om omdat het je eisprong is twee keer op een dag te doen maarr als je het doet omdat jullie dat graag willen kan het geen kwaad .
Het kan geen kwaad. Dus als je zin hebt, kun je het doen. Voor het zwanger worden is het niet nodig, aangezien zaadcellen 2-3 dagen blijven leven in je lichaam. En de eisprong komt 24-36 u na de positieve ovulatietest, dus nog een keer klussen is niet nodig.
idd als je zin hebt? en ja, standje maakt nietnuit.. Alleen de zwemmertjes van je manneke zullen nu stukken minder zijn dan vanmorgen..
idd zal het sperma wel vermindert zijn van je man omdat hij vanmorgen al een zaadlozing heeft gehad. Standjes maken niks uit hoor......misschien wel een tip om na je man ook klaar te komen. Zo zuigt je bm-mond al de zwemmertjes naar binnen