7,5 mnd en ineens drama met het eten van zijn boterham?!?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zijvandehoek, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Onze zoon eet sinds een ca 2 a 3 weken tussen de middag een boterhammetje. Dit ging altijd prima. Geen probleem hij vond het heerlijk. Sinds twee dagen is het geven van een boterhammetje drama geworden....
    Dikke dikke tranen.:p

Ik snap er niets van. Zeg kenners ... is dit normaal? Hoort dit bij een sprongetje of gewoon ... daarom ...?
    Voor mij is het in ieder geval nieuw:(

Voor de rest gaat het heel goed met hem hoor. We mogen niet klagen en het is een lekker jochie.

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik ben geen kenner. Moet zelfs nog beginnen met de boterham (na het weekend maar eens), maar ik herken het wel van de fruit- en groentehap. Dat ging eerst super en toen ineens een week lang krijsen en moeilijk doen en nu werkt hij het weer naar binnen als een bootwerker. Dus ik zou zeggen: een fase.

Wat bij ons wel helpt is altijd in de kinderstoel zitten. Alle spullen uit zicht, tafel leeg, tv uit, radio uit: even alleen maar aandacht voor het eten. En ook belonen als hij het op heeft met een liedje.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heeft hij misschien last van doorkomende tandjes?

Ik zou zeggen dat je gewoon moet doen wat je denkt dat het beste is, als hij geen brood wil is dat helemaal niet erg, gewoon aan blijven bieden totdat hij het weer eet of het eens roosteren en er reepjes van snijden, misschien eet hij het dan wel op. Of witbrood proberen.

Of heb je het gevoel dat er iets anders aan de hand is?

Deel Deze Pagina