ben zo blij met deze site... ik was mijn uitzet lijst kwijt... nou hier staat natuurlijk alles mooi weergeven.. zat in de stress over harde buiken.. genoeg lieve en leuke dames die mij gerust stelde.. was ik ff chagrijnig of voelde ik me klote kom ik hier staan er weer genoeg dingen waar ik ontzettend om moest lachen...of zijn er weer lieve dames die je ff opbeuren ben zo blij dat deze site er is... ben ook zo vaak verveeld... dan is er hier wel weer genoeg om ff wat tijd te verdrijven... wilde dat ff kwijt
Ben het helemaal met je eens Saraah. Het is echt een leuke site met leuke meiden van alle leeftijden en iedereen leeft met je mee. Heerlijk gewoon.
Ook ik vind het hier geweldig! Ben er nog niet eens een maand, maar heb al veel bijgeleerd en iedereen helpt elkaar heel goed.
Hihi ik ben hier ook nt meer weg te slaan ! Kan wel proberen maar langer als een week hou ik het echt nt vol hoor ! Je kan hier je eitje kwijt waar onze mannetjes thuis soms al genoeg gekluts hebben gehoord !
Goed gezegd meid, helemaal mee eens! Ik ben ook telkens weer helemaal blij als ik ff meegelezen en geschreven heb, hihihihi!!!