Nou heb net ff opd e site gekeken, 2 andere straten kan je wel de aflevering online nakijken en van onze straat nog niet, misschien wat later dan.
Wat een debielen zeg daar. Hou je kind en spullen maar goed in de gaten en niks mee naar buiten laten meenemen, anders is ze het gewoon kwijt. Of je moet er echt bij blijven. Die mensen kennen geen schaamte dus mijdt ze maar als de pest. Straks heb je oorlog terwijl je daar met je dochter niet op zit te wachten. WIj hadden dat vroeger ook hoor, liep helemaal uit de klauwen, ze kwamen af op de buren met een bijl en op onze was gooiden ze kippekluiven. OP de trap lag allerlei etenswaar wat ze daar gewoon neergooiden, uiteindelijk zijn we verhuisd want het ging zo achteruit. Iedere dag feesten en mensen over de vloer, gedreun, gelach in de nacht, muziek, voordeuren die dichtsloegen in de nacht. Gewoon een horror als ik eraan denk wordt ik weer helemaal woest. Gewoon uit de weg gaan en niet eens aankijken, dat is het beste.
Ja dat doe ik ook maar want met zulke mensen valt niet normaal te praten, hun kerel(s) zijn dealers en tegenwoordig is het blijkbaar de rage om de "klanten" naar je thuis te laten komen voor spul en niet meer op de hoek in de stad staan, die vrouwen ik weet niet meer wie er nou wel of niet woont, zijn er zoveel , hebben hun kop altijd op onweer staan , snap ik echt niet ze zijn best heel mooi enzo waarom ben je zo . Kortom hebben een paar kids op de wereld geschopt, hopelijk krigjen ze er niet meer bij, en vinden dat kleding en voedsel opvoeding is, worden vanzelf wel groot toch
Je zou via meld misdaad anoniem een tip door kunnen geven dat er dealers bij je in de straat wonen. Heb je ze toch voor je gevoel een beetje terug kunnen pakken, hun weten niet wie het gedaan heeft en je zorgt er zo voor dat die gasten hopelijk opgepakt worden.
Zo dat wist ik helemaal niet joh, want bijd e woningbouw kan je ookniet terecht daarvoor want zij zegge je hebt geen bewijs, nee iedereen ziet t in de straat duhhhhh
Hoi Maisy ! Vreselijk zeg, niet te geloven dat zoiets mogelijk is en dat de politie dan ook nog zo laconiek reageert. Bah ! Wat je eraan kunt doen blijft dan ook beperkt ... ik wil je in ieder geval veel strekte wensen, ook voor je kleine meid ! Groetjes, Nikki F
Hoi mais Ik sluit me bij nikki aan. En ik hoop voor je dat ze die lui gauw uit hun huis kunnen donderen. hielkje
ik krijg jeuk. je zou ze toch wat willen doen. maar inderdaad een paar ideeen zijn echt goed. meld misdaad anoniem, en dan gewoon 5 keer bellen vanaf verschillende telefoonnummers. en die tip van een voorval filmen en aan de buurtagent laten zien. die kan gaan bemiddelen. trouwens als ik een kind zou zien fietsen op de fiets van je dochter gewoon dat kind eraf plukken en laat ze maar aan hun moeder vragen waarom je dat deed. sjonge jonge zeg niet normaal.................
Wat een verhaal zeg het is gewoon belachelijk is er niet een wijkagent die hier wat mee kan. ik wens jou en je gezin heel veel sterkte. Piglet
echt te belachelijk voor woorden, kan me voorstellen hoe frustrerend je machteloosheid moet zijn. heel veel sterkte en succes met deze situatie!
Ik zou in iedergeval voor de zekerheid dit fietsje 'merken' en dan op zo'n manier dat het er niet af te krijgen is. Mochten ze dan toch met hun tengels weer aan het fietsje komen is het in iedergeval makkelijker te herkennen. En maak een paar foto's van je dochter met het fietsje, dan heb je weer bewijs dat het haar fietsje is, misschien kan de verkoopster ook iets ondertekenen zodat je een bewijs hebt dat jij dat fietsje hebt gekocht. Misschien zou je ook nog aangifte kunnen doen van diefstal van het vorige fietsje, zal je misschien weinig opleveren maar dan staat het in iedergeval genoteerd bij oom agent. Groetjes Anita
he bah wat naar zeg, tja je mag niet t recht ik eigen hand nemen, maar ik denk dat ik toch echt even verhaal was gaan halen...zo boos als ik al word als ik t lees, laat staan als t met mijn eigen koter gebeurd... Blegh, ik snap ook niet dat ze t negeren, als Valentino zo zou doen had ik m persoonlijk meegenomen en excuses aan laten bieden... Succes ermee. ps. zou je voor mij kunnen uitleggen wat pdd nos precies inhoudt?
Ik zou wel uitkijken met dat meld misdaan anoniem.. Dit blijft internet en een openbare site..je hebt aangegeven waarje ongeveer woont en dat je moeder bent van 4 kinderen etc. Ze weten zo wie je bent en je hebt nog meer ellende..je weet nooit wie hier mee leest op deze site.. Pas dus op.. Vind het trouwens super rot voor je..wat en klere lui zeg..valt er echt niet met ze te praten?
Nou Gulay denk niet dat dat soort mensen tijd hebben om even te gaan klessebessen over kinderen en zwangerschappen. Die hebben daar geen tijd voor, hebben het te druk met dealen en kinderen maken.