Ben zo boos!

Discussion in 'De lounge' started by Saja87, May 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Moet het ff van me afschrijven hoor.

Ik ben zoo kwaad!
    Ik heb al heel lang een vriendin waar ik lief en leed mee deel.
    Ze weet nu dus ook van mijn situatie af ( psychisch ) Op zich niks ernstigs hoor maar wel iets wat mijn dagelijkse leven belemmerd.
    Heb haar altijd op de hoogte gehouden van hoe en wat en heb er met haar altijd over kunnen praten.

Maar nu kreeg ik net via FB een berichtje van iemand die zij kent en ik niet dat mijn vriendin tegen haar gezegd had dat ze vond dat ik geen kind had mogen krijgen. Omdat ik dit niet van haar geloofde aangezien ik mijn vriendin al best een tijdje ken ( 10 jaar ) Heb ik haar opgebeld en haar gevraagd of ze dat inderdaad gezegd had. En ze zei dood leuk dat ze inderdaad vind dat ik geen kind had mogen krijgen omdat ik psychisch niet in orde ben en volgens haar mijn kind daar mee belast ( wat echt niet zo is )
    Ik heb boos opgehangen en ben daarna in tranen uit gebarsten:)
    Ik bedoel hoe kun je 1 zoiets zeggen en 2 zeg het direct tegen mij ipv tegen ik weet niet hoeveel anderen.

Ik voel me zo te kakken gezet daardoor en zo belazerd:(

Zo dat lucht ff op!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ahum... ik geloof niet dat ik hier een zinnig antwoord op heb... *flabbergasted*

3. Jel

Jel Niet meer actief

Kan me goed voorstellen dat je boos bent. :x
    Hoe kan ze nu zoiets zeggen, en dan ook nog achter je rug om. Erg lullig.

Ik zou direct klaar zijn met zo'n ' vriendin' .

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Zo da komt ff als donderslag bij heldere hemel! Menselieve wat een gemene meid om zo iets te zeggen!! En zowiezo dat je t via via moet horen!! Lekker langs je heen laten gaan!! Dat jij op dit moment "psychisch niet in orde bent" wil niet zeggen dat jij geen moeder kunt zijn!! Ver boven staan meid, zij is het vriendin zijn niet waard.

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Dit zou voor mij het einde van de vriendschap betekenen.
    Sterkte, echt niet leuk om zoiets te horen!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

en dat noemt zich een vriendin? nou lekker dan!! groot gelijk dat je kwaad bent en verdrietig ook.

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou einde vriendschap is het zeker!

Zo'n opmerking maak je niet ( tegen niemand ) Maar al helemaal niet tegen een goede vriendin!
    Echt zo veel vriendinnen waar ik niks meer van hoor andere levensstijl etc. Maar van haar had ik dit echt nooit verwacht!
    Ze was 1 van mijn weinige goeie vriendinnen ( lees 2 ) En dan krijg je nog ff zo'n flinke trap na ook :(

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    laat ze lekker de tering krijgen!!

9. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Dit is duidelijk geen vriendin.
    Sterkte meid.

10. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Slaan mag...

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Daar zou ik nooooit meer tegen praten...

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    wauw hoe durft ze zeg jeetje

of je nu psychische klachten heb of niet zoiets zeg je niet.
    en je heb het nu eenmaal dat wil niet zeggen dat je niet voor een kindje kan zorgen.

lekkere vriendin is dat zeg.
    had haar echt niet meer willen zien is ze helemaal gek geworden

13. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    lekker dan! snap dat je boos bent..
    Kan het zijn dat deze vriendin jaloers is? (ik heb namelijk sort of zoiets meegemaakt! iets anders maar toch. hoorde toen iets wat gezegd was.. deed me in eerste instantie btje pijn. later ging ik er over nadenken en dacht tja dat kan je vinden ik kies hiervoor en niet voor wat hun doen is weer niet mijn keuze)

later bleek ik bevestigd.. ze was "jaloers" ondoordachte opmerking (aangezien ze t zelfde deed ;))

nu kan je niet zozeer bevestigd worden maar misschien zit er meer achter die opmerking. en het zegt uiteindelijk meer over haar dan over jou! dat het pijn doet logisch..
    slaat natuurlijk nergens op

14. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand die dat soort dingen zegt achter je rug om, is geen vriendin.
    En het feit dat ze dit achter je rug om doet, zegt dat zij zelf ook wel weet dat je dit never-nooit-niet tegen iemand mag zeggen! Idioot wijf!

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou niet weten waar ze jaloers op moet zijn.
    Ze is zelf getrouwd en mama van 2 kindjes...

En als ze jaloers is op wat ik heb mag ze het zo van me hebben!!

16. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ach weet je... ik ken een uitspraak. als je in een zwembad bent.. en je duwt iemand naar beneden kom je zelf omhoog..

dit is zo'n typisch gevalletje! blijkbaar ben je toch een bedreiging. is ze toch op 1 van jouw kwaliteiten jaloers! misschien vind ze je wel een betere moeder dan zichzelf. en probeert ze der eigen ego op die manier op te krikken!

enorm fout natuurlijk en niet goed te praten maar t schijnt misschien wat ander licht op de zaak

17. loetjemegs

Apr 10, 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    :x:x:x Ik snap jou heel goed!! Heb zelf ook psychische problemen, heb zelf zeer goed overwogen of ik kindjes wil..maar dat wil ik dus wel! Hoezo mag jij geen kinderen krijgen? Wat een *******vriendin zeg!! Waar trekt mevrouw de grens dan..mogen junkies wel kinderen op de wereld zetten? Of iemand die zn grote teen mist? Zo makkelijk oordelen over anderen soms..:( bah..
    weet je, je kan met haar praten..maar dit is zoiets wezenlijks..domme kortzichtige mensen kun je helaas toch niet veranderen. Wees blij dat je daar vanaf bent!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dat mens word alsmaar gekker geloof ik:(

Ze stuurt me net een smsje dat ze het amk gaat bellen:(:(:(:(:(:(

Die kunnen toch niks doen hoop ik he:)
    Ik bedoel ik doe mijn zoontje niks en zorg echt goed voor hem:(

Ben nu echt bang en verdrietig.
    Snap echt niet wat ze aan het doen is:(:(:(

19. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    how seg!!!

Wat meent die wel niet! Jaaa hoor voor mij zou de vriendschap ook over en uit zijn!

Als je niet oppast en die gaat met dat verhaaltje nog verder de ronde gaan doen enzo dan kan je de kinderbescherming ook nog eens op je dak krijgen!!

Mijn tante heeft zo mijn moeder eens te kakken gezet door zo'n leugens rond te bazuinen en ineens stond de kinderbescherming voor de deur om te kijken of ik, mijn zusje en broertje wel 'veilig' waren!! DAS ZOO LAAAAAG

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Och jeej leuke vriendin zeg! En nu het amk bellen??:( Ik denk dat ze niet veel kunnen doen als jij gewoon goed voor je kindje zorgt.. jeeej wat een kreng, of ze moet zich echt zorgen maken maar daar moet ze dan ook een goeie reden voor hebben!

Share This Page