Dit is absoluut geen vriendin!! Ik zou hier meteen klaar mee zijn... Ik zou haar echt nooit meer willen spreken! Hooguit helemaal verrot schelden
Zou niet weten wat voor reden. Ben onwijs goed voor mijn zoontje En de mensen die mij kennen van hier die weten dat ook wel Ben zo bang dat ze toch wat voor elkaar gaat krijgen op wat voor manier dan ook! Snap ook niet waar dit vandaan komt ik heb haar gister nog leuk aan de telefoon gehad enzo toen was er nog niks aan de hand
noujaaaaaaaaa dat mens is echt gek geworden. als amk ziet dat jij gewoon goed voor je kleine kan zorgen doen ze echt niets
Jij zorgt goed voor je mannetje dus je hoeft je nergens zorgen over te maken dan hoor! Vind dit echt schokkend om dat ze jou als vriendin zo behandeld! Er zal wel wat omgevallen zijn in haar hoofd, met deze vriendin was ik helemaal klaar!
Dat zou inderdaad wel kunnen gebeuren maar dat is dan ook alles want dan zullen ze zien dat er geen reden is tot zorgen.
Jij zegt dat je goed voor je zoontje zorgt, dus wat zullen ze dan kunnen doen?! Ze moeten wel een hele goeie reden hebben op zoiets door te pakken hoor!
als zij melding zou maken moeten ze het onderzoeken maar zolang jij goed voor je manneke zorgt kunnen ze je niets maken zelfs jij en je familie weten dat je er goed voor bent
Geen idee wat ze kunnen doen Maar dat zeg ik ik heb totaal geen verstand van t amk ofzo dus weet t echt niet Hoop maar dat t een dreigement is van dr en dat ze het niet echt doet. En zowel dan mogen ze komen kunnen ze zelf zien dat er met mijn zoontje niks mis is.
Meid, niet in de stress schieten!!! Ik heb dit ook een keer meegemaakt...een jaloers iemand had ook over mij een keer het ank gebeld...ik zal je even uitleggen wat er daarna gebeurt: Jij krijgt een brief met daarin een aankondiging dat ze even langskomen...verwacht daarbij geen streng mens ofzo hoor...bij mij was er een hele lieve mevrouw...heb die mevrouw gewoon binnen gelaten, we hebben gezellig koffie gedronken...ik kreeg zelfs complimenten omdat ik zo'n goede mama was en omdat ik mn huis zo netjes op orde had...en ook die mevrouw zei dat geen moeder perfect is!!!! Volgensmij ben jij ook een hele goede mama...dus als dat kreng echt belt...lekker laten bellen...jij lacht het laatst meid...als jij kan aantonen dat je een goede mama bent zijn ze zo weer weg en krijg je dat zelfs zwart op wit...kun je dr lekker een kopie onder die wijsneus van dr duwen gnagna...laat je niet op je kop zitten...succes...en als je vragen hebt mag je me ook altijd een pb sturen hoor....
Meisie jij zorgt goed voor je kindje dus je hebt niks te vrezen! Je moet je dan om het amk niet druk maken je weet nu wel wat je aan haar hebt!
Is dat mens van de pot getrokken ofzo!!!! Meis weetje wat jij moet doen? Aangife van laster en smaad!zij verteld namelijk dingen tegen derde die er dus niets mee te maken hebben En echt hoor jij bent een hele goede mama en daarbij heb je hulp voor je problems toch!! Wat wil ze nou!! Tyfustrut zeg
Ze hebben het weleens over een tik van de molen enzo he... ik heb maar zo het idee dat zij die hele molen op d'r giechel heeft gehad.
wat een b*tch! Maak je geen zorgen over het amk. Ze gaan echt niets doen als jij goed voor je mannetje zorgt hoor! En ze is het woord 'vriendin' niet waard. Ik zou van m'n leven niet meer met haar omgaan!
mijn god meid, dat zo'n mensen bestaan! ik dacht dat vrienden elkaar hielpen en niet op zo'n lage manier elkaar kapot wilde maken! begrijp dat je er de bibbers van krijgt, zou iedere moeder hebben! en inderdaad als amk ziet dat het goed gaat met jou en de kids doen ze echt niets hoor! bah wat naar! (heeel zwak uitgedrukt!)