wat is er precies schadelijk aan haar verven?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Noushka, Aug 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Nouja, de vraag zegt het al :) . Ik weet dat het schadelijk is tijdens de zwangerschap, maar waarom eigenlijk?

Omdat je die lucht inademt? Of omdat het op je hoofdhuid komt?
    Want ik heb weleens highlights gehad, en dan komt het dus niet tot je hoofdhuid. Dus vraag me af of dat wel kan. Vind me haar een beetje saai worden hihi. Natuurlijk heb ik het er wel voorover, maar als het zou kunnen zou ik het wel een kleurtje willen geven :) .

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Schadelijk is het niet, het kan door de hormonen alleen niet goed pakken :)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,140
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Link doet het niet meer.

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Ooh, ik dacht altijd dat je je haar niet mocht verven. Door de schadelijke stoffen ofzo. Bedankt voor je antwoord!

Misschien moet ik dan maar een poging wagen met wat highlights :) . Als dat niet goed pakt is het niet zo'n ramp. Mijn haar ziet er nu helemaal niet uit. Het gedeelte wat donker geverft was verkleurt aan alle kanten door de zon, en daarbij ook nog uitgroei :( .

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Nu weet is tenminste dat het wel kan.

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik verf mijn haar al jaren van blond naar bruin en weer terug en dit doe ik ook tijdens mijn zwangerschap. Het enige probleem is dat het minder goed kan uitpakken maar verder is er niks schadelijks aan!
    Ben nu ook weer blond en elk kappersbezoekje word het gewoon geverfd!

7. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Zou alleen niet te duur doen met highlights bij de kapper, bij deze zwangerschap pakt de verf voor geen meter....met een paar keer wassen vervaagt t :( ....en mn plan was nog wel leuke highlights deze zomer....!
    Succes!

8. lucinda

lucinda Lid

Oct 6, 2006
    32
    0
    0
    ik verf me haar ook gewoon hoor... kan echt geen kwaad,,, Zie je het al voor je ben je prachtig zwanger en dan een armoedige uitgroei ;) kan niet hoor ;)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,140
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Highlights kunnen toch niet vervagen, dat is blond en dus met waterstofperoxide en geen verf.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja het is verf maar als het niet pakt vergaat het heel snel

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik verf mijn haar ook gewoon! Maar het vervaagt zoooo snel!

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    ik heb me haar voor 4 weken terug rood geverfd en nu nog steeds als ik me haar afdroog na het douche is me handdoek rood ! das echt balen , nu ga ik het morgen een andere kleur verven kijken of het dan nog zo is dan weet ik of het door de zwangerschap komt . dat het zelf al daar al zijn werking op heeft he ongelooflijk vind ik het !

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Rode verf geeft altijd nog weken af, ik kleur mn haar zelf ook en t geeft altijd nog een tal weken af.

14. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist

ik ben kapper in idd highlights kunnen niet verVagen het enigste wat er idd kan gebeuren as je zwanger bent is dat het wat moeilijker oplicht en het is altijd met waterstofperioxide ook verf ;) dit open de schubben namelijk...maar blondeer ontkleurt en voegt geen kleur toe zoals verf doet..suc bij de kapper :D..moet zelf ook even gedaan worde :oops:

15. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam

hihi idd!
    iik ging naar de kapper om mijn haar te laten verven....
    er moest eerst een uitgroei bijgewerkt worden......
    daarna kreeg ik er hightlights in..... en dat werd weer te sterk dus toen moest er nog een verfjes over mijn hele haar heen! daarna werd het ook nog geknipt....... pffffff ik dacht dat ik gek werd echt 4 uur bij de kapper gezeten en 130 euro armer! dat doe ik dus echt noooiiiiiit meer......

16. jessica1

jessica1 Niet meer actief

ik heb me haar ook met hightlight gedaan toen ik 5 maanden zwanger was
    het leek net of ik grijs was ! heb toen een shampootje gekrege van de kapper en daar was het mee verholpen
    alleen ik zou het dus de volgende keer niet meer doen omdat het slecht uitgepakt had bij mij (A) schaamde me erg voor me haar (A)

Share This Page