Ben zo dom geweest:S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door alecia, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Misschien nog eens een test van een ander merk proberen ook?

2. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik zou die van kruidvat pakken.
    Waar er 2 inzitten voor 5 euro.
    Die zijn als t goed is het allergevoeligst!
    Succes.

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hcg hormoon neemt pas af na 16 weken, dat zei moeders voor moeders tegen mij. Na 16 weken mag je ook niet meer mee doen met hun, omdat het hcg minder word. Ze is nog geen 8 weken dus ik zou ook in paniek raken.

Sterkte meid, ik hoop dat je wel goed nieuws krijgt bij de vk.

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik zou alsnog een test doen, want als hij nu negatief is lijkt me dat niet goed

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Idd het neemt pas bij 16 weken af.
    Vreemd hoor, ineens geen streep meer?
    Ik zou snel naar de dokter gaan.

6. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Haal de digitest van CB, dan weet je het meteen

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    heb geprobeert hemel en aarde te bewegen moet helaas toch wachten tot volgende week, ga van het ergste uit.

8. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Heb je niet midden op de dag getest en heel veel gedronken? Dat had ik gister namelijk met die van Predictor, pas na 3 of 4 minuten een hele lichte streep...terwijl toen ik daarna testte met CB digitaal meteen binnen 1 minuut zwanger stond. Ook daarna nog getest met Predictor toen ik wat minder gedronken, en toen kwam er wel binnen 5 min. een goed zichtbare streep te staan. Maar om eerlijk te zijn vind ik die predictor testen maar niets. Geef mij ook maar CB.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tja, bij mij werd de test pas bij 2,5 week overtijd positief... Die testen kloppen gewoon niet altijd, dus ik zou me er niet te druk om maken.
    Wat iemand hierboven meldt van: negatief is mis, dat is bepaald niet per definitie zo, omdat -mocht het mis zijn- je lijf nog een tijdje nodig heeft om het HCG kwijt te raken en je dus ook niet-zwanger dan nog een tijdje positief test. Aangezien je niet gevloeid hebt, lijkt het me niet dat je ergens ongemerkt een miskraam zou hebben gehad. Ik zou er vooralsnog maar gewoon vanuit gaan dat die stomme testen vaak gewoon niet doen wat ze horen te doen....
    OPnieuw testen, tja, weet niet of dat verstandig is: als je lijf even minder HCG aanmaakt, kan die wel weer opnieuw negatief uitvallen... Mocht je wel opnieuw willen testen, dan met ochtendurine en zorgen dat je je niet de hele avond/nacht suf hebt lopen drinken, :)

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Kan, heb wel vorige nacht veel naar de wc gemoeten,niet veel gedronken, mijn vriend zij ook al, misschien licht het daaraan.
    Ga volgende week van cb doen.

11. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Inderdaad ja, je moet bij zs testen dit altijd met de ochtendurine doen.
    Zou je toch niet de huisarts bellen? Weet je misschien eerder wat dan een week later. Of hij/zij kan je doorverwijzen.

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    wil hij nog niet doen, ze zitten met enorme drukte zeggen ze, dus de minder spoedgevallen willen ze even enkel tussendoor gooien wanneer het niet anders kan.

babyboem hier in drenthe ofzo

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pfff meis wat een onzekerheid moet dit voor je zijn zeg,en wat lullig van de vk dat ze niet ff een echo wilt maken,snap niet dat ze mensen zo in de spanning kunnen laten zitten

knuffie

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik snap alleen niet goed waarom meer dan 1 test doen?
    Ik had een positieve test en verder heb ik nooit gedacht er nog ene te doen.
    Want stel dat je een MA ofzo hebt, blijft het hormoon toch nog in je lichaam dus je komt niet meer te weten...

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik snap niet zo goed waarom je vk en huisarts zo slapjes reageren. Missschien toch even een andere vk bellen?

Daarnaast snap ik eerlijk gezegd ook niet zo goed dat je nog geen cb digitaal hebt gehaald. Je zegt dat je dat volgende week ga doen maar zolang wil je toch niet in deze onzekerheid zitten?

16. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Inderdaad, ik zou a la minute een cb digitaal halen?

17. teske

teske Lid

9 jul 2008
    81
    0
    0
    Ik sluit me aan bij een eerder berichtje. Ik heb het ook eens gehad, zwanger een week of 6, en ik kreeg buikpijn en de symptonen werden minder, dus ik had een nieuwe test gedaan, en die was ook negatief. Pas 2 dagen daarna kreeg ik een miskraam... Het is dus niet gezegd dat je lichaam ook daadwerkelijk zo lang nodig heeft om het hormoon aftebreken...
    Ik zou ook gewoon nog een nieuwe test doen, en niet pas volgende week.. Sterkte

18. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Dat heb ik dus ook gedaan, heeft me echt gerustgesteld dus als ik haar was zou ik dat ook gaan doen!

19. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    nee ikke niet stel het gaat morge mis ofzo, dan ben je juist de hele tijd zo vrolijk omdat het posi was
    Wil dus liever een beetje twijfel hebben en wat vaker met de honden naar het bos verstand verzetten, dan dat ik nu helemaal vrolijk rondloop en dan bv morgen ofzo teleurgesteld raak, me hart is deze week al vaak genoeg gebroken geweest

20. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Bij mn 2e mk, werd de test eerst steeds minder positief, uiteindelijk negatief, en daarna begon het bloedverlies pas....
    Hoop voor jou dat dit niet het geval is natuurlijk, ik zal voor je duimen

Deel Deze Pagina