Hallo, van onze 1e ben ik in totaal maar 6 kilo aangekomen, en nu bij de tweede ben ik met 30 weken al 10 kilo aangekomen(nog niet veel) maar is het niet zo dat je de laatste paar weken nog het meeste groeit? Dat er nog heel wat kilo's bijkomen? Wie weet dit?
Ik ben in het begin van de zwangerschap heel weinig aangekomen , ging ik richting 25 weken zat er zo 10 kilo aan Nu ben ik van 32 tot nu toe maar 3 kilo aangekomen. Wil voor iemand anders niets zeggen, ieder lichaam is natuurlijk anders maar ik ben dus niet zo heel veel aangekomen de laatste tijd.
Ik ben vanaf een week of 30 ook nog maar 4 kilo aangekomen...sta nu al weken stil, dus denk dat het mee kan vallen!
ik ben nu al 5 kilo aangekomen, hoop dat het niet al te veel wordt. bij de eerste was ik 25 kilo aangekomen en bij de 2e 23 kilo
nou ik vind dat reuze meevallen hoor wat je aankomt na die 30 weken! of het moet nog komen natuurlijk hahaha ja tuurlijk kom je wel wat aan maar bij mij is het dus echt alleen maar buik wat ik aankom! nu in totaal ook zo'n 10 kilo en kan nog steeds mijn oude broeken aan!
ha ben nu bijna 36 wkn en ben 23 kilo aangekomen heel veel vocht want heb zelf carpaal tunnel syndroom gekregen maar dit gewicht heb ik al 2 a 3 wken terwijl dat elke week wel verandern.
Stelt me wel gerust, maar het zit echt puur in mijn buik, mijn gezicht wordt juist magerder. Ik hoop dus niet op een zwaar kindje!
De groeispurt van de baby zit tussen de 29 en 35 weken, daar in groeit de baby van ongeveer 900 gram tot ruim 2 kilo, dus heel veel in een korte tijd. Ik ben zelf nu 37 weken zwanger en mijn meid wordt geschat op 3 tot 3,5 kilo nu maar zelf ben ik nog geen 3 kilo aangekomen. Ik eet me het leplazerus maar die kleine eet echt alles op. Maar mijn vriendin die 3 dagen voor mij loopt is al 18 kilo aangekomen en in de laaste 7 weken 6 kilo. Dus het is zo verschillend per persoon. Gr Pip
oooooooowh beter......! Ik dacht juist dat je die laatste 10 weken nog wel 8 of 9 kilo aankwam.. hihihihi ikke ook weer opgelucht
Bij Milan ben ik in de eerste 4 maanden van de zwangerschap 15 kilo afgevallen en de 5 maanden erop 6 aangekomen. Dus eigenlijk toch nog 9 kilo kwijt hahaha. Nu ben ik op de eerste afspraak bij de gyn gewogen en ik blijf steeds rond dat gewicht hangen, val een beetje af en dan kom ik weer een beetje bij. En ik snap er niets van hoor, want ik zit de laatste weken echt in een snoeperige periode maar t gewicht schommelt rond t start gewicht.
ik ben alleen maar afgevallen tijdens mijn zwangerschap ...prettige bijkomstigheid ....ben lichter als voor de zwangerschap .... gyn is er zo blij mee als een klein kind ...ik ook dus !