Hoi meiden, Ik ben vandaag 20 weken zwanger en heb eigenlijk al de hele dag van die vervelende baarmoederkrampen, daar lijkt het tenminste op. Mijn verloskundige vertelde me dat het misschien met een blaasontstekking te maken heeft, die heb ik ook sinds dinsdag en ik slik daar nu ook medicijnen voor. Maar toch voelt het niet als blaasontstekkingspijn. Het lijkt wel of me baarmoeder zwaar uitgerekt wordt ofzoiets. Wie van jullie heeft dit ook gehad in deze fase van de zwangerschap : Liefs Mariska
ik weet precies wat je bedoeld.. ik heb er ook last van vooral toen ik 19/20 weken was nu is het een stuk minder geworden! de eerste paar keer schrok ik er ook van 't was soms zelfs zo erg dat ik even op de bank moest gaan liggen deze krampen kwamen wel maar heel even en trokken gelukkig weer snel weg..
Ik heb het ook gehad hoor en als je strax wat verder bent wordt het helaas nog erger. ik ben nu bijna 37 weken en ik verga af en toe echt van de pijn. Het is het oefenen van de baarmoeder ook wel harde buiken genoemd, maar je bent er dan wel vroeg bij. Hou het even in de gaten vertrouw je het niet bel dan echt even je VK. Succes en sterkte