nou internetbankieren gaat allemaal via beveiligde SSL sites dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor Plus dat 9 vd 10 banken een onafhankelijke codeapparaatje hebben zoals de Raboreader, SNSReader etc en eventuele hackers dus alsnog niets kunnen. alsof een echte professionele internethacker een profiel op netlog gaat hacken
je foto op zulke sites plaatsen ongeacht of je je adres erbij hebt staan is niet zo verstandig, vooral bij jonge meisjes vind ik dit best eng. mischien moet ze in de toekoms haar foto er beter niet bijzetten. het lijkt allemaal leuk maar tegenwoordig is er veel tuig online
Tja vervelend, maar denk ook niet dat er nu allemaal mensen naar je huis komen rennen voor je dochter hoor. Gewoon haar gedeelte van de site verwijderen en voortaan een moeilijker wachtwoord bedenken is het enige wat je kan doen denk ik.
Ik zou ook de account verwijderen. En haar verbieden om een account te hebben op Netlog. Netlog is in geen geval als een soort hyves, Netlog is meer een verkapte datingsite waar heel veel viezerikken op te vinden zijn.