Hoi iedreen! Ik heb er net nog maar een testje tegenaan gegooid maar dan is het nu wel zeker! Ik ben zwanger. Als mijn nod dag voorbij is kan ik pas ECHT BLIJ ZIJN. Maar ik kan er echt niet omheen..Eergister een minescuul streepje en vandaag is het nog steeds geen vette,maar er is nu echt een roze streepje te zien. Ik zit hier met tranen van blijdschap te typen. Mijn vriend weet het nog niet ik wil het hem persoonlijk en niet via de telefoon vertellen. Groetjes Linda!. Banner pass ik zondag aan...
Gefeliciteerd meis dat is nog eens goed nieuws en leuk nieuws voor vaderdag ! Geniet er lekker van ik hoop dat ik je zo mag volgen.
Jij mazzelaar! Van harte meid! Het is je gegund...grr en ik zit hier maar met mijn duivels...ik hoop dat je een fijne zwangerschap mag hebben zonder al te veel kwaaltjes. Liefs Ester.
Heerlijk nieuws om te horen, nu ik mezelf zo klote voel... wordt ik weer helemaal blij van! Geniet ervan en hoop dat je een superzwangerschap en bevaling krijgt! Makkie xx
Oh wat super voor jullie! Weet je al hoe je het aan je vriend gaat vertellen? Ga je het meteen zeggen of heb je iets bedacht? Leuk zeg om dit soort blije berichtjes te lezen! groetjes Debby
Wat leuk dat je het als eeste met ons wil delen. Super gefeliciteerd, maak er vanavond iets speciaals van met z'n tweetjes...euh drietjes! Liefs Sabine
Gefeliciteerd meid! Je zwangerschap kan je in het daarvoor bestemde onderdeel: Ik ben zwanger neerzetten. Dan kan daar iedereen je feliciteren. Doe ik deze op slot.