Rond mijn eisprong lekker geklust en lief zei toen dat ik maar bij die datum in mijn agenda moest zetten dat het goed zou komen, haha Nu gingen we gisteren (7DPO) effe de deur uit, had sigaretten, sleutels en mobiel klaarliggen.... alledrie vergeten mee te nemen! Ik vergeet natuurlijk wel eens vaker iets, maar dit viel zo op, dat zelfs mijn man er wat van zei, hihi... "Wat heb jij toch? Je vergeet alles!" Later zaten we op een terrasje (geen bier voor de zekerheid ), voelde ik wat krampjes en was ik effe wat licht in mijn hoofd. Dus ik zit nou al de godganse dag zachtjes op mijn (.)(.) te duwen, kijken of ze al pijn beginnen te doen, haha Nja... volgende week weten we meer...
Ja, wie weet! Jij al "last" van wispelturige voortekenen, haha?! Ik verders niet, alles rustig hier. Ben jij nog niks vergeten de afgelopen dagen?
Hey Kabouter, Nou nee, ben niet vergeetachtig juist super georganiseerd en oplettend. Heb niet echt ergens last van behalve beetje pijnlijke krampjes in m'n buik. Maar ja, bijna een jaar verder en vaker last van 'schijn' zwangerschaptekens te hebben gehad pin ik me nergens meer op vast. We wachten het rustig af he .
Hihi, heb ook zo'n goed voorbeeld van verstrooidheid... Was ik eergisteren brocoli aan het koken en moest ik deze afgieten in een vergiet. Ik was dus met pot en vergiet aan het lopen naar de wasbak en begon ik deze gewoon over te gieten voor ik aan de wasbak was. De vloer was proper Kom de laatste dagen dit ook vaker tegen... Dat zou nog eens een fijn symptoom van zwangerschap zijn Kunnen we zeker 9 md aan een stuk grinniken en wel af en toe denken dat het nu wel genoeg mag zijn Succes Kabouter! Hoop voor jou dat het raak is!
Hoi Kabouter klus, Nee, vergeetachtig niet, maar heb mezelf een paar x erop betrap dat ik in een gesprek ineens niet uit mijn woorden kom, dan zeg ik iets wat niemand, zelf ik niet kan verstaan! Verder tsja, gaan de dagen hier tergend langzaam voorbij! 18 is NOD. Voel van alles in mijn lichaam, maar het meest frpante is dat ik in 1 week tijd 1,5 kg ben afgevallen,en echt niet aan de lijn! maar mijn buikje is voller geworden...maar nogmaals, je kan je zo gek maken als je zelf wilt, mijn vriend zag het ook zo...en hij is er heilig van overtuigd dat het raak is..maar ik blijf toch liever iets gereserveerd... Voor iemand (die dit leest) herkenbaar? groetjes en heel veeel geluk, Manuela
Heel heel herkenbaar, maar nu al een maandje dus het heeft bij mij vast niets met zwanger te maken. Normaal ben ik heel goed in namen... Nu moet ik steeds tegen clienten zeggen " ehum heeft.. ehumm.... ehhhh nou ja je partner dit of dat al gedaan..." Terwijl ik normaal alles echt opsla.. Heel vervelend. Maar zal wel de hormonen zijn
Hey Manoe, heel herkenbaar hoor. Probeer mezelf ook niet gek te maken en eerder af te wachten. En dan zien we wel. Zie dat we dezelfde dag kunnen testen. Test jij dan? Ik heb mezelf voorgenomen om nog een week te wachten omdat ik de laatste maand serieus overtijd gegaan ben en daarom wat meer afwachtend ben geworden. Ik zie of ik het kan volhouden zolang te wachten. Mijn man maakt hem er absoluut niet druk in. Hij leeft echt met de filosofie van het komt als het komt. Groetjes Twins
"maar ik blijf toch liever iets gereserveerd... Voor iemand (die dit leest) herkenbaar? " Jaaaaaaaaaaaaaaaa, wij allemaal denk ik, hihi... aan de ene kant denk ik soms "was er maar geen internet", want je leest er zoveel over en er is zoveel over te vinden... "Vroeger" kwamen de dames er vaak gewoon achter dat ze zwanger waren als alleen de ongie uitbleef of ze kotsmisselijk waren, haha... Toen had je niet aan moeten komen kakken met cervixslijm, eisprong en dergelijke dingen!