slapen in verflucht

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Dec 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn kleintje slaapt nu even een middagje bij oma( nou ja een uurtje of 2) maar nu zijn mijn ouders aan het verven boven. niet op dit moment ( mijn pa doet het s''avonds ) en mijn ma heeft heel de ochtend boven geventileerd maar je ruikt het wel natuurlijk. is dit heel erg als je er even slaapt zoals mijn kleintje nu? het is geen verf op waterbasis.

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

geloof niet dat dit blijvende schade veroorzaakt ;). Misschien wel wat geirriteerde slijmvliezen en wat hoofdpijn, maar daarmee heb je het gehad.

edit: ik bedoel in het ergste geval hoor, anders staat het er een beetje raar.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

snap je wel hoor;) moet heel eerlijk zeggen dat je het wel ruikt maar niet zo is dat je zegt van woooow het stikt hier van de chemie... maar ja voor zon klein ukkie... misschien beetje te bezorgd?;)

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

misschien ;)
    begrijpelijk toch, maak je niet druk. Kleintje ligt gewoon lekker te tukken en dalijk lekker door de (hele erge) frisse lucht lopen zal goed doen.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    als het goed geventileerd is en er staat op dat moment geen blik open zou het moeten kunnen lijkt me.

Share This Page