Ben zo kwaad

Discussie in 'De lounge' gestart door keano, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik heb precies het zelfde meegemaakt! Ook met schoentjes (pumatjes) Ik heb die griet toen ook gevonden op hyves en gedreigd om aangifte te doen. (was ik niet van plan te veel werk :p) Kreeg toen wel ineens antwoord op mijn mail, ze zou de schoentjes opsturen (we waren inmiddels 3 weken verder) De schoentjes heb ik gekregen, helemaal plat gedrukt in een envelop met te weinig postzegels. Ik had nog wel betaald voor een pakketje, dus weer een mailtje gestuurd. Helaas nooit meer wat gehoort.

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    tjonge jonge wat onbeschoft. Ik koop eigenlijk niks meer op marktplaats of het moet al in de buurt liggen. Maar hier nog geen negatieve dingen mee gemaakt wel onzin biedingen maar daar maak ik me niet zo druk om..want sommige mensen weten niet echt wat merk is en wat niet. Zo had ik nog nooit gehoord van het merk eager beaver:D kijk ik naderhand in de kast blijkt Lex er wel veel van te hebben haha

3. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik haat MP om die reden...
    Had er een jurk verkocht, deze heb ik zaterdag op de post gedaan maar na 3 uur (dat betekent dus dat deze maandag mee gaat met de post), dus opeens kreeg ik dinsdag berichtjes van vrienden op Facebook dat mijn koper dus contact met hen heeft gezocht om meer informatie over mij te krijgen :( :$ Echt belachelijk. Heb haar iig heel goed duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben en haar anders ga melden bij MP.

Sommige mensen................:x

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow mijn god er zijn dus echt zieke mensen op deze planeet:$daarom heb ik een anoniem adres op marktplaats

5. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd een goeie!
    Maar ze had alsnog mijn naam nodig om geld over te maken...
    Kreeg vandaag nog een schijnheilig mailtje met dat het toch is binnen gekomen en dat ze het zo niet had bedoeld. Ben er echt klaar mee :)

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    je hoeft niet de echt naam te vermelde als je het overmaakt hoor doe ik ook nooit

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Pff sommige mensen echt ontzettend irritant! ik heb zelf laatst een jas verkocht voor 60 euro via mp en meteen toen ik het geld op mn rekening had de jas in een grote schoenendoos gedaan en opgestuurd ik heb zelfs nog geinformeerd of de jas goed aangekomen was en of ze die paste! en ik kreeg n hele vriendelijke mail terug! dus hier gelukkig wel n positief verhaal! :D

8. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Als ik iets verzend naar iemand, maak ik er altijd een foto van.
    En ik mail het track & trace nummer door, zodat ze hun pakketje altijd kunnen volgen.

En als ze mailen dat er iets mis is met het pakketje dan mail ik de foto zoals ik het verstuurd heb. Heb dit pas 1x bij de hand gehad gelukkig.

9. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Maar heb ook een keer iets heel leuks mee gemaakt op/via marktplaats. ja ja ook dat kan.

Wij verkochten een grenen eettafel. Erbij vermeld dat het een tafel was met vaste poten, dat die er in geklonken zaten en niet door middel van een schroef te verwijderen waren.
    Dacht zet het er netjes bij dan kunnen ze rekening houden met het vervoeren daarvan.
    Niets mis mee dus.
    Tot dat ik dus van iemand een mailtje kreeg of ze de poten er dan van af mochten zagen. Dacht eerst, die nemen me in de zeik.
    Dus lag al helemaal in een deuk achter de pc.
    Heb teruggemaild dat ze dat van mij best mochten doen, maar dat ze wel hun eigen zaag mee moesten brengen dan.
    En ze reageerde terug dat ze dat zouden doen, en wanneer ze langs konden komen.
    En ja hoor, staat een vrouw voor de deur, look a like van ma flodder, een heel vriendelijk mens. Zij naar die tafel kijken. Ja ze wilde het wel graag hebben. Ze zou haar man ff halen. Kwam daar een heel klein ielig mannetje aan. Ook heel vriendelijk. En die zei, ik loop wel ff om dan zaag ik de poten er in de tuin af, dan maak ik uw huis niet smerig.
    Dacht nog steeds die nemen me in de maling.
    Maar niet dus. Daar kwam ie aan met een heel oud tasje van AH, en ja hoor daar kwam een electrische zaagmachine uit, een machine van ver voor de oorlog volgens mij.
    En daar gingen ze hoor, die poten van de tafel. Alle vier er van af gezaagd.
    Kreeg nog als antwoord, ja anders past ie niet in onze suzuki swift.
    Toen ze weg waren hebben mijn man en ik er enorm om zitten lachen.

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hier gelukkig ook alleen nog maar goeie ervaringen met MP. Ik ben er zelf wel behoorlijk verslaafd aan hahaha. Ik vind het zo leuk om leuke kleertjes voor mijn meisje voor weinig te kopen.
    Ik bied niet echt op merkkleertjes omdat je daar vaak toch meer voor moet betalen dus ik bied op merkloze dingen en dan vaak ook weinig, maar goed ik kan het vaak ook voor weinig dus kopen. Het is een soort sport van me geworden ;)
    Ook verkoop ik op MP en daar heb ik ook nog nooit problemen mee gehad gelukkig.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wat doen sommige mensen toch raar he.. heel goedkoop iets gekocht, en dan nog gaan zitten klagen. Als het goed is zie je er een foto bij.. dus what you see is what you get toch?

Zelf tot nu toe goede ervaringen. Heb eens een apparaat verkocht t.w.v. 500 euri, had ik netjes verzekerd verzonden én aangetekend. Maar de tnt is dan heel langzaam met aan mij te laten weten dat het is aangekomen. Dus ik had die vrouw gevraagd mij even een mail te sturen dat het goed was aangekomen. Nooit gehad. Ja, dan niet.. wil nog een beetje interesse tonen.. dat iedereen happy is.. maar goed :)

Maar door al die verhalen wordt ik wel een beetje bang hoor :| Had net mn oog op iets leuks laten vallen haha :)

12. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    deze topic mag gesloten worden

Deel Deze Pagina