Hoi, Ik weet niet zo goed waar ik deze topic moet plaatsen,dus dan maar hier,want hier ben ik het meeste... Ik moest vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo of mijn spiraal goed zit...en wat blijkt hij zit helemaal niet goed...oeps... die arts en ik zitten rekenen wanneer mij laatste menstruatie was enzo...blijkt nu dat we op dag 13 sex hebben gehad en dat is precies mijn vruchtbare dagen ...nu moet ik afwachten... Wat denken jullie?hoe groot is de kans dat ik misschien toch zwanger kan zijn? Bij Sophie was ik gelijk de eerste maand zwanger... Groetjes,
ooh jeetje dat is spannend... de kans ik denk ik net zo groot als de vorige keer aangezien hij niet zijn werk goed heeft gedaan ben benieuwd wanneer weet je iets?
Ik verwacht mij menstruatie begin dec...leuk sinterklaas cadeautje Het is heel erg welkom hoor,maar het idee dat ik er dan twee heb...pff best heftig denk ik... Owh is vind het zo spannend....
Jeetje, dat is spannend! Maar heeft de gynacoloog (of wie hem ook geplaatst heeft) niet gezegd dat je de eerste tijd (tot de controle-echo) ook andere maatregelen moest nemen (pil of condooms oid)? Toen mijn spiraaltje nl geplaatst werd een paar jaar geleden (dus nog voor m'n zwangerschap) kreeg ik dit wel te horen namelijk. Hier bedoel ik overigens niet mee te zeggen dat jij iets verkeerd heb gedaan hoor, absoluut niet. Maar ik zou het zéker wel even zeggen tegen de persoon die de spiraal heeft geplaatst, die had je moeten informeren. Dat had je nu een boel spanning bespaard! Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen, zeker een spannende sinterklaas voor jullie dan!
Het is ook een beetje mijn eigenschuld...ik heb hem in juni al laten zetten en moest idd de eerste 6 weken met condoom doen en moest daarna op na contole komen dit heb ik pas een aantal weken geleden gedaan ze kon het niet goed zien of hij goed zat omdat er teveel afscheiding zat...en moest maar een echo laten maken. Maar mijn vriendin had er ook 1 en die zat niet goed en die voelde hem steeds steken en ik had dat niet dus ging er eigenlijk vanuit dat het wel goed zat...beetje dom misschien... maar eigenlijk de afgelopen weken heb ik wel een beetje buikpijn,misschien zat hij eerst wel goed... We wachten in spanning af....! Groetjes
Een vriendin van me is door haar spiraal heen zwanger geraakt. Bij haar zat het wel goed volgens mij, maar ze behoort tot dat percentage vrouwen waar het dus 'mis' kan gaan. Ze zit nu dus ook bij de gyneacoloog.
Hier ook een vriendin die door de spiraal zwanger is geraakt. Het spiraal zat ook niet goed ( komt erg vaak voor) Vriendin is erg vruchtbaar! Spannend dus nogvoor je!
ik kwam er na 20 weken achter dat ik zwanger was,ik had ook een spiraal! maar bij mij is hij nooit meer teruggevonden! de kans dat je zwanger bent is er! ik vind het wel leuk voor je,maar weet niet of je er op zit te "wachten".... succes,dalijk gelijk maar even een testje halen!
Ik vind het eigenlijk nog wel wat te vroeg,maar als het zo is,is het zo welkom! Ik hou jullie op de hoogte Groetjes,
Zo dat is ff schrikken. Ik heb ook al een paar maanden koperspiraal maar mijn ha heeft nooit gezegd dat ik de eerste paar weken met condoom moest doen, want volgens haar zat het gelijk goed Nou ja ben net ongesteld geweest.
Sorry meiden..hier ben ik weer.... Maar ik kan bijna aan niks anders denken ik heb nu steeds steekjes aan de rechterkant onder in mijn buik,dit had ik ook toen ik zwanger was van SOPHIE! owh..ik word echt een beetje zenuwachtig...maar het kan misschien ook de spiraal zijn die ik voel prikken?
Spiraal hoor je niet te voelen prikken. @Bibiche: ik wil je niet ongerust maken maar bij mij heeft de ha tot 2 keer toe het spiraaltje verkeerd geplaatst (in de baarmoedermond). Ik werd ook keurig ongesteld maar mooi dat zo'n spiraaltje daar niet werkt. Ook ik moest voor controle terugkomen (na 6 weken). Daar bleek het dus niet goed te zijn. Uiteindelijk heeft de gyn. de derde poging gedaan en dat ging meteen goed.