ben zo onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by mama van 2 kids, Jan 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 2 kids

mama van 2 kids Actief lid

Apr 18, 2011
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Ik heb een vraagje. een miskraam hoef niet samen tegaan met bloedverlies of krampen.
    Maar als ongemerkt het hartje van je kindje gestopt is met kloppen hoelang kan het dan duuren dat je bloedverlies krijgt.

ik ben nu 14 weken maar voel me ze onzeker.
    Kom bijna geen gram aan en heb het idee dat ik niet echt dikker wordt. ik ben namelijk al wat steviger van mezelf.

Ik heb soms tijdens mijn werk wel wat steekjes en krampjes en dan denk ik ow gelukkig mijn baarmoeder is toch aan het groeien. maar voor de rest heb ik nergens last van.

tot 10 weken erg misselijk geweest. laatste echo was met 9 weken en 5 dagen en nu mag ik pas over 2 weken weer. dit duurt zo lang.

groetjes

2. Mavaty

Mavaty Lid

Sep 20, 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot dat je je zo onzeker voelt! Het is heel normaal hoor dat je (nog) niets voelt rond deze periode. De kwaaltjes van de 1ste drie maanden zijn weer weg, heel normaal. En dat je nog geen buikje krijgt kan ook heel goed, iedere zwangerschap is anders hè?
    Ik heb ook twee keer weinig tot geen kwaaltjes gehad en pas laat een buikje. Voelde me ook wel onzeker.

Kun je misschien niet een Angelsound Doppler aanschaffen, heb ik ook en dat is wel heel fijn!

Twee weken duren echt een eeuwigheid, maar misschien voel je de kleine tegen die tijd ook wel. Als je echt heel onzeker bent zou ik gewoon de VK bellen, misschien mag je even komen luisteren naar het hartje. Succes!;)

3. doron

doron Actief lid

Aug 11, 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Hey meid maak je niet druk, ik heb ook niks gevoeld de eerste 14 weken, geem groeien geen pijn, helmaal niks! Nu ineens een bolle buik en een hoge baarmoeder. het komt vanzelf wel. Probeer je te focussen op het positieve , beter voor jou, voor je andere kids en voor je beebje!

4. Nancy81

Nancy81 Actief lid

Aug 31, 2011
    151
    0
    0

Share This Page