Op de helft!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marley, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marley

Marley Bekend lid

Jun 2, 2011
    598
    37
    28
    Wil het gewoon even met jullie delen. Ruim 20 weken zwanger, ongeveer de helft nog te gaan en ben nu al zoooooooooo nieuwsgierig naar ons kindje!!!

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Fijn he, lekker op de helft! Geniet ervan, want de 2e helft vind ik veel sneller gaan:)

3. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Mijlpaal he?! Ik ben eigenlijk nog niet nieuwsgierig, ik ben nog heel erg aan het genieten van de zwangerschap en ben nog niet veel met de periode erna bezig. Komt vast nog wel.

4. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

Nov 17, 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ja, bijzonder moment die 20 wekengrens he? Vanaf daar kun je pas echt gaan aftellen. Vond ik trouwens ook op 1 januari, toen ik niet meer kon zeggen 'Volgend jaar krijg ik een baby'. Nu is t echt dit jaar.

5. Dana

Dana Niet meer actief

ik ben ook op de helft :D
    en net als jij al zoooo nieuwsgierig naar ons kindje! ik kan niet wachten!

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Hier ook halverwege ;) fijn hè
    Ene kant wil ik t kindje graag zien, andere kant wil ik nog genieten van het zwanger zijn, is ws de laatste x dus wil dat t lang duurt voor m'n gevoel.
    Ook omdat t nu zichtbaar wordt maar nog goed te doen is omdat de buik nog klein is ;)
    Op naar de 28 weken; weer een mijlpaal dan is Baby levensvatbaar bij vroeggeboorte.

7. Dana

Dana Niet meer actief

inderdaad Mirri!!

8. celinac

celinac Actief lid

Oct 18, 2011
    289
    0
    0
    Jaa ik kan ook niet wachten tot ik op de helft ben ;)
    Sommige mensen zeggen dat ik nu ook al op de helft ben (4 en een halve maand), maar ik ga maar gewoon in weken tellen.. :p

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Hier ook (bijna) op de helft. En ook super nieuwsgierig!! Ik geniet er volop van, bijna geen kwaaltjes ook. Maar wil ons kleine moppie zo graag leren kennen.

10. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

Nov 17, 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ohja? Ik dacht dat dat al bij 24 weken was, al is het dan nog niet zeker of de longetjes het aan kunnen... Begreep ik. Maar dat wordt dus nog 4 weken langer wachten?? Pff, wachten duurt lang!! ;)

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ben ook op/over de helft, 25 weken nu. Het is inderdaad veel spannender en lijkt ook sneller te gaan. Ons meisje is heel actief in mijn buik (soms voel ik schopjes en aanrakingen van allerlei kanten tegelijk, geen idee hoe ze dan ligt :D) en door haar zo te voelen wordt het allemaal veel reëler. Tegelijkertijd voel ik me heel erg goed, in tegenstelling tot die eerste maanden, dus dit is gewoon een heel prettige periode.

Kun je trouwens op basis van waar je je kindje voelt, bepalen hoe hij/zij nu ligt in je buik? En keren ze zich met 25 weken nog vaak? (koppeltjeduiken bijv.?)

Share This Page