Wil het gewoon even met jullie delen. Ruim 20 weken zwanger, ongeveer de helft nog te gaan en ben nu al zoooooooooo nieuwsgierig naar ons kindje!!!
Mijlpaal he?! Ik ben eigenlijk nog niet nieuwsgierig, ik ben nog heel erg aan het genieten van de zwangerschap en ben nog niet veel met de periode erna bezig. Komt vast nog wel.
Ja, bijzonder moment die 20 wekengrens he? Vanaf daar kun je pas echt gaan aftellen. Vond ik trouwens ook op 1 januari, toen ik niet meer kon zeggen 'Volgend jaar krijg ik een baby'. Nu is t echt dit jaar.
Hier ook halverwege fijn hè Ene kant wil ik t kindje graag zien, andere kant wil ik nog genieten van het zwanger zijn, is ws de laatste x dus wil dat t lang duurt voor m'n gevoel. Ook omdat t nu zichtbaar wordt maar nog goed te doen is omdat de buik nog klein is Op naar de 28 weken; weer een mijlpaal dan is Baby levensvatbaar bij vroeggeboorte.
Jaa ik kan ook niet wachten tot ik op de helft ben Sommige mensen zeggen dat ik nu ook al op de helft ben (4 en een halve maand), maar ik ga maar gewoon in weken tellen..
Hier ook (bijna) op de helft. En ook super nieuwsgierig!! Ik geniet er volop van, bijna geen kwaaltjes ook. Maar wil ons kleine moppie zo graag leren kennen.
Ohja? Ik dacht dat dat al bij 24 weken was, al is het dan nog niet zeker of de longetjes het aan kunnen... Begreep ik. Maar dat wordt dus nog 4 weken langer wachten?? Pff, wachten duurt lang!!
Ben ook op/over de helft, 25 weken nu. Het is inderdaad veel spannender en lijkt ook sneller te gaan. Ons meisje is heel actief in mijn buik (soms voel ik schopjes en aanrakingen van allerlei kanten tegelijk, geen idee hoe ze dan ligt ) en door haar zo te voelen wordt het allemaal veel reëler. Tegelijkertijd voel ik me heel erg goed, in tegenstelling tot die eerste maanden, dus dit is gewoon een heel prettige periode. Kun je trouwens op basis van waar je je kindje voelt, bepalen hoe hij/zij nu ligt in je buik? En keren ze zich met 25 weken nog vaak? (koppeltjeduiken bijv.?)