een probleempje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door assiahannouf, 14 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    ik heb op 27 september een miskraam gehad.en op 28 september kwam het kindje naar beneden.het heeft toen 5 dagen gevloeid en is gestopt.
    Ik heb tot nu toe onveilig gevreeen (dat is ook de bedoeling) maar mijn vraag is hoe lang ik moet wachten om een testje te doen?

    Ik wil heel graag een kindje maar mijn man wil er nu opeens mee wachten.en dat wil ik niet.
    HIj wil geen sex tenzij ik de pil ga slikken of met condoom.
    ik heb de condooms een gat geprikt met een naald.
    (Zo graag wil ik het)
    Maar zou je het ook kunnen voelen op een of andere manier.
    door aan je buikje te voelen ofzo?
    Ik weet er niet veel van af.
    dus wie kan mij helpen.
    graag tips en advies.
     
  2. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik weet niet hoelang je na een miskraam weer zwanger kan worden, maar het lijkt me beter dat je weer voor een kindje gaat als jullie er beiden aan toe zijn. denk niet dat je vriend/man het kan waarderen als hij er achter komt dat je expres een gaatje in de condoom hebt gemaakt.
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je moet pas een test doen als je ongi moet worden en het dus niet bent. Je kan het niet aan je buik voelen.
    En ik weet zeker dat het niet in dank afgenomen zal worden als je zoiets doet (condoom lek prikken)
     
  4. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hallo

    het is niet verstandig om snel naar een miskraam weer zwanger te raken maar dat is voor iedereen op zich .

    ik wil je wel de tip geven om niet je vriend te willen strikken om zwanger te raken zonder dat hij het weet het zal je relatie geen goed doen en ook je de relatie met je kindje dan later niet goed doen.
    ik vind het niet kunnen maar goed dat is mijn mening.

    groetjes anita
     
  5. assiahannouf

    2 okt 2005
    79
    1
    8
    ambtenaar
    den haag
    mijn man wil wel een kindje maar hij wil wachten hij denkt dat ik er nog niet klaar voor ben.en ik weet van mezelf dat het wel zo is.
    dat kan niemand voor mij bepalen zelfs mijn man niet.
    We waren allebei blij dat ik zwanger was en het heeft ons veel pijn gedaan toen ik het verloor.
    Ik weet dat het verkeerd is dat ik gaatje heb gemaakt in de condoom.
    Maar ik wil het zo graag.
    toen ik in verwachting was, was ik zo blij dat er in mijn buikje een kindje groeide ons kindje en dat is me afgenomen.
    en als ik toen zwanger was geworden want we wilden het allebei waarom dan nu niet.
    Ik vind dat raar.
    en ik weet dat hij ook blij zal zijn dat ik opnieuw zwanger wordt.
    we zijn beiden bang dat het misschien de volgende keer weer misgaat.
    vooral ik..
    dus ik hoop dat jullie dit kunnen begrijpen dat ik geen andere keus heb
     
  6. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    ja het is jou keuze ik zou het niet doen maar goed wie ben ik

    ik zou eerst gewoon proberen te praten met je man/vriend en hem uitleggen dat jij er wel klaar voor bent ik denk dat dat een betere oplossing is .

    maar goed doe wat je hart je ingeeft

    groetjes anita
     
  7. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    ik sluit me bij anita aan
     
  8. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi
    volgens mij ben je niet echt goed bezig op deze manier. het is net een 3 weken geleden dat de zwangerschap is fout gegaan. ik zou eerst je gewoone ongi weer afwachten en niet gaan lopen prikken in condooms.
    je ben nog jong en dan kan je toch nog wel ff wachten laat het eerst ff tot rust komen je ben net een kindje verloren. ik snap je man/vrien goed. ik kan jou ook begrijpen dat je het heel graag wil maar via deze weg ga je te ver denk ik. sorry dat ik zo direct ben. ik wil zelf ook al een tijd graag kinderen maar mijn vriend was er nog niet aan toe als ik toen gewoon gestopt was met de pil weet ik zeker dat het mijn relatie had gekost. kijk daar voor uit hoor meid.

    sterkte knuff tweety
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk dat in dit geval jij zo snel mogelijk zwangerwilt worden, maar dat juist je man er nog niet aan toe is.

    Ik vind ook net als de anderen dat je het niet kan maken om hem voor het blok te zetten en de condooms lek te prikken.
    Vaak word er bij een miskraam gedacht dat het alleen de vrouw treft, maar het raakt de man net zo goed.
    Als je zulke dingen doet om eigenlijk "je zin " te krijgen, denk ik dat je zijn mening niet respecteerd, en het vertrouwen van hem naar jou toe behoorlijk op de proef steld, en misschien onherstelbaar kan beschadigen.

    Geef hem ook de tijd om dit te verwerken, het draait OOK om hem.
    Zodat jullie allebei kunnen genieten wanneer jullie er allebei achterstaan, wanneer het zover is.
    Je bent nog maar 22 jaar oud, en als je nog een maandje of drie zou moeten wachten voordat je man eraantoe is, dan is dat het wachten toch waard, en het vertrouwen van je man!

    Persoonlijk vind ik dat je dat je man verplicht bent, anders loopt het geheid stuk.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina