Ik duim voor je dat alles alsnog goed geregeld wordt en je de dag van je leven krijgt. Wanneer is precies de grote dag?
Je het is erg, maar ja.... ik zou gewoon een knop omzetten en gaan genieten! je kunt nu toch niets meer veranderen, lijkt mij tenminste. Maar een soort van korting zou wel op zijn plaats zijn.
Er zijn inderdaad ergere dingen, gelukkig trouw ik nog gewoon met mijn vent volgende week, das waar. Het is vervelend zo kort dag. Je bent maanden bezig te regelen en nu moet je binnen een week naar een alternatief gaan zoeken. Ik kan de knop nog niet omzetten helaas, ben ik nog te pissig voor. Helaas.
Wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat dat andere stel voorgaat als ze al veel eerder hebben geboekt, maar dat maakt het voor jou natuurlijk niet minder irritant.. Vrienden van ons hebben ook zoiets gehad.. De locatie waar ze hun diner + feest zouden geven was ineens failliet verklaard.. Dan heb je helemaal geen poot om op te staan.. Die moesten dus halsoverkop nog op zoek naar een andere locatie die beetje in dezelfde buurt was.. Is uiteindelijk gelukt en was nog mooier dan de 1e optie, dus in hun geval is het goed gekomen.. Maar ik zou ook flink in de stress zitten als je ineens zoiets hoort zo kort van tevoren.. Heb je toch anders voor ogen altijd.. Dat je lekker kan relaxen de laatste weken omdat alles al geregeld is.. Hopelijk komen ze toch met een passende oplossing!
Hey, waarom zijn jullie dan de dupe en niet dat andere bruidspaar? Wie maakt die keuze en gebaseerd waarop?
omdat die anderen veel eerder geboekt hadden, dus wat dat betreft terecht, maaaaaaaaaar ik vind wel dat de locatie flink tegemoet moet komen, vooral met de locatie, laat hun maar wat regelen. als het echt niet anders kan zou ik wel voor ombouwen kiezen, maar dan wel een korting ofzo willen, of iets extras.
Nou, het is inmiddels de volgende dag en heb nog geen reactie op mijn email gehad en ben ook nog niet gebeld. Hoop dat ze heel hard bezig zijn met een alternatief! Zat net alweer te janken, kan mijn hormonen niet echt bedwingen deze dagen..
Hun hebben dubbel geboekt ik zou zeggen: los het op, jullie fout en ik wil minimaal zo mooi als ik het inmn gedachten had en uiteraard op dezelfde kosten als je voor dat zaaltje zou betalen. Ook lekker op tijd een week van te voren even melden. Meis: adem in adem uit. Laat je mannetje het even oplossen, doe een stap terug. (of iemand anders).
Je hebt gelijk, en ik heb mannetje ook gevraagd hun telefoontjes aan te nemen, anders ga ik helemaal uit mijn stekker, ook niet bevorderlijk..
Heel vervelend. maargoed erover inzitten heeft geen zin daarmee krijg je niet wat je wilt. een oplossibg zoeken lijkt me beter. ze hebben jullie al een andere oolossing geboden.. dus helemaal niets doen ze ook niet.. misschien toch aannemen en vragen om een korting? compromi sluiten.. wij hadden de locatie al een jaar van te voren geregeld volfens mij is dat ook normaal
Ik hoop dat ze iig met een betere oplossing komen dan de trouwzaal om te bouwen tot dinerzaal. Wij zijn door omstandigheden laat met de voorbereidingen begonnen, maar dat staat er los van, al boek ik de locatie vandaag, we hebben betaald, getekend, afspraak is afspraak!
Oh zeg het is wel echt schandalig. Daar zit je toch niet op te wachten een week van te voren!?! En wie is er daar zo dom???? Geef ons anders even het nummer...kunnen wij allemaal even bellen!
Nee, er zijn weinig andere oplossingen, er is nog 1 trouwzaal waar je kan eten maar die vonden wij onpersoonlijk, niet warm, donker en te groot voor het kleine gezelschap waar wij mee trouwen. Het wordt misschien wel uitwijken naar een andere locatie. Heb ik op zich geen bezwaar tegen, mits het wel een mooie ruimte is.
We hebben al een paar ideeen, even kijken of ze vandaag ergens mee komen. Moet de rest natuurlijk wel kunnen qua ruimte en diner etc? Dit is toch eigenlijk te absurd voor woorden? Dit zie ik normaal in een film ofzo, kan het nog steeds niet geloven..
Ja het is eeen situatie waar je liever niet in komt. ik hoop dat je een juiste oplossing vind. maar dat komt vast goed!