Ben zo pissig! Trouwlocatie dubbel geboekt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nicky1973, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mmm... vind het nieuwste alternatief dat ze geboden hebben wel zwak. Houd ook rekening met het feit dat het andere diner uit kan lopen. En die hebben echt geen boodschap aan jullie, die nemen gewoon hun tijd ervoor.

Het is duidelijk dat ze jullie bij hun willen houden, tuurlijk is ook beter voor hun eigen portemonnee. Maar het is toch echt hun fout en jullie hoeven echt niet akkoord te gaan met een zwak alternatief van hun kant.

Succes morgen. Je (aanstaande) man moet maar even flink z'n tanden laten zien en je zeker niet laten afschepen door hun!

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    :Dgeloof me, het is een schat, maar als het nodig is, pas maar op!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat dacht je van een flinke korting op de ruimte voor de ceremonie, omdat jullie nu naar iets anders op zoek moeten, en waarschijnlijk de leuke, goedkopere locaties al niet meer kunnen, dus noodgedwongen meer geld kwijt zijn? Misschien kun je dan toch nog bij de Olifant terecht. ;)

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    De ruimte voor de ceremonie kost niets, aangezien we daar een hele dag gepland hadden, alleen voor de ambtenaar op locatie moesten wij betalen.
    We gaan morgen eens praten, ben benieuwd of er wat uitkomt. Wat mij betreft mag de verantwoordelijke ontslagen worden!!!

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ohh wat een nachtmerrie zeg, zelf trouw ik over 6wk, ik moet er niet aan denken dat zo iets zou gebeuren!
    ik wens je veel sterkte!

6. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Wij hebben iets soortgelijks meegemaakt. Op de dag dat wij wilden trouwen stond er geen enkel bruidspaar op de agenda, dus meteen locatie geboekt! Tot we gebeld werden.. het bleek dat er geen bruidsparen in de agenda stonden omdat de locatie vrijgehouden werd voor een kinderconferentie in de stad.

Als alternatief boden ze ons een andere locatie aan (wat tegenover deze locatie lag) inclusief rode loper, de mooie zaal, gratis champagne voor bruidspaar & gasten en een DVD van de ceremonie. Gratis, ook de ambtenaar. Dus dat hebben we meteen geaccepteerd.

Ik vind het goed van jullie dat jullie op je strepen staan maar hou er wel rekening mee dat je binnen het reële blijft. Misschien aannemen wat ze je maximaal kunnen aanbieden of een schadevergoeding zodat je iets anders kunt zoeken.

7. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dankje! En ik hoop dat alles goed bij jullie gaat!:D

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Je hebt natuurlijk gelijk, wij proberen ook redelijk te blijven. Ik dacht net ineens, misschien kunnen we het huwelijk verplaatsen naar de avond en de extra (gemeente) kosten op hun verhalen. Gaan we morgen zeker even bespreken!

9. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg zulke last minute stress, echt heel slordig van de locatie. Probeer het voor vanavond even van je af te zetten, want al die harde buiken zijn een teken dat je je te druk aan het maken bent. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet 't maar toch.

Ik zou in ieder geval niet kiezen voor het verlate diner. de kans is groot dat je op de dag zelf meer problemen mee kunt verwachten en dan zijn die niet meer op te lossen. Laat ze morgen maar alle nieuwe opties (als die er nog zijn) die ze zelf bedacht hebben op tafel leggen en kijk of je er iets mee kunt in combinatie met een eventuele schadevergoeding.

Ik heb ook last minute stress gehad, niet met de kocatie maar met het boeket. De bloemist belde de dag voor de bruiloft dat ze geen irissen meer in mijn boeket konden doen, omdat die buiten het seizoen vielen. Lekker dom van ze, dat hadden ze bij het bespreken van het boeket kunnen weten! Of ik even nú langs wilde komen om een andere bloem uit te zoeken. Nou nee dus, geen tijd voor. Uiteindelijk boden ze aan er een andere blauwe bloemen in te verwerken. Ze noemde een aantal soorten, maar ik wist van geen een hoe het eruit zag. Dus ik heb gezegd stop er maar in wat het mooist bij past en als het morgen geen prachtig boeket is dan hoor je zeker nog van me. Uiteindelijk was m'n aangepaste boeket mooier geworden dan de versie met irissen. Gelukkig heeft het dus goed uitgepakt.

En op de dag zelf heeft een andere locatie in de stress gezeten om ons. Ze hadden de ceremoniemeester gebeld met de vraag wanneer we zouden aankomen, de bruidstaart was er nl. al. Dus mijn ceremoniemeester zei nou wat dacht je van helemaal niet! Die locatie hadden we een optie op en precies 1 jaar van te voren laten weten dat we een andere locatie hadden gekozen. De offerte hebben we nooit ondertekend en hebben ze dus ook nooit retour gehad van ons. Bovendien is er dus een jaar lang geen contact geweest met ons. Dachten ze nou echt dat wij daar zouden boeken en dan niet nog een aantal keer contact met ze hadden gezocht om afspraken te maken?
    Later nog gecheckt en we hadden de twee offertes nog + de mail die we hadden gestuurd om te laten weten dat we de optie wilden laten vervallen.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    En zijn jullie tot een oplossing gekomen?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    balen zeg... wij kregen 2 dagen van te voren te horen dat de limousine niet kon (opeens) en de zanger belde af...
    was niet blij maar ik heb nog wat ander kunnen regelen gelukkig.

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik hoopdat er voor jullie een mooie oplossing is gevonden.
    Een week voor de bruiloft zulke stress wil je niet!

Hopelijk hebben jullie ondanks alles straks toch je geweldige dag1

13. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wij zijn tot een oplossing gekomen. Ons huwelijk is een uur later, hiervoor wordt het weekend tarief berekend, ongeveer 600 euro extra. Deze kosten zijn voor de locatie. Ook krijgen wij op de totale rekening korting, hoeveel is niet duidelijk. Door een uur later te trouwen, krijgen wij wel het voorste gedeelte van de originele zaal, komt zo goed als op de eerste afspraak neer. Al met al zijn wij tevreden hoe het is opgelost. Er valt gelijk een hoop stress, en dus harde buiken, weg. Pff...

14. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Gelukkig is t opgelost! en nu genieten van het mooie vooruitzicht van jullie huwelijk!;)

15. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Fijn dat het opgelost is!!

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    wat fijn dat het naar tevredenheid is opgelost. Ik wens jullie een prachtige dag toe!

17. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Fijn dat het zo opgelost is.
    Een hele mooie dag toegewenst!

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bedankt voor de reacties en het meedenken! Ik heb er weer vertrouwen in dat het ondanks alle stress een mooie dag gaat worden!:D

19. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    Geniet van jullie mooie dag volgende week! En natuurlijk van je buikie!!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Fijn dat alles is opgelost.
    En een supermooie dag om te trouwen mag ik zeggen.
    (ben dan nl. jarig :D )
    Heel veel geluk voor jullie samen en jullie gezinnetje

Deel Deze Pagina